Heroes of Might & Magic 4: zit vast!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Hallo mensen,
Ik word effe pissig hier, ik ben al de hele avond bezig met level 1, heb 3 superheroes rondlopen, alles verslagen, alles ontdekt, maar echt verderkomen ho maar. Je moet een Dwarven Hammer halen, maar daarvoor moet je eerst een speler verslaan die achter een blauwe toren zit waar je een password voor nodig hebt. Die moet je bij een of andere tent halen ofzo? Er is wel een paarse tent waar ik een wachtwoord heb gekregen, maar what the heck ik daar mee moet is mij een volslagen raadsel. Mijn vraag is dus: waar o waar haal ik het paswoord voor die blue tower??? Ik word een beetje ziek van dat rondsjouwen met 3 heroes die geen extra experience points meer KUNNEN halen. :(

Thanks for any help!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-01 12:38
Waarschijnlijk zit er dan ergens een paarse gate waar je door kan, waar dan de blauwe keymaster's tent achter zit.

En ten tweede: Damn you, ik wil het ook spelen.

There is no magic.

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 00:43 schreef The Will het volgende:
Waarschijnlijk zit er dan ergens een paarse gate waar je door kan, waar dan de blauwe keymaster's tent achter zit.

En ten tweede: Damn you, ik wil het ook spelen.
Ah joh, even geduld. :)
Ja, die paarse gate, zal ongetwijfeld, maar ik heb volgens mij het hele veld al ge-explored. Dan wordt mijn vraag dus eigenlijk: wat kan ik met het "paarse wachtwoord". :)

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 00:47 schreef ThePriest het volgende:

[..]

Ah joh, even geduld. :)
Ja, die paarse gate, zal ongetwijfeld, maar ik heb volgens mij het hele veld al ge-explored. Dan wordt mijn vraag dus eigenlijk: wat kan ik met het "paarse wachtwoord". :)
Laat maar. Mochten er nog meer mensen vast zitten: ik was een blauw tentje helemaal bovenin 't veld op een eilandje vergeten. Argh. Zit je daar dus 7 uur te zweten op een Novice level. :)

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Op vrijdag 29 maart 2002 01:35 schreef ThePriest het volgende:

[..]

Laat maar. Mochten er nog meer mensen vast zitten: ik was een blauw tentje helemaal bovenin 't veld op een eilandje vergeten. Argh. Zit je daar dus 7 uur te zweten op een Novice level. :)
Newb :P

...

Verwijderd

Woei :)
Zie het grote HOMM draadje ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.