Toon posts:

Miniconomy, er klopt iets niet daar :(

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu wel even boos :( ...

Misschien hebben jullie weleens gehoord van www.miniconomy.nl :?

Nou op,
http://members.home.nl/lighteye/miniconomy/

heb ik snel ff een website gemaakt met screenies erover, ik hoop dat het wat duidelijk is. (misschien alleen voor de mensen die meespelen)

Maar ik raad het af! Ze komen duidelijk hun afspraken niet na door wat ze op hun website hebben neergezet helaas.

Een aantal klasgenoten van me doen eraan mee, nou zit er eentje tussen die "evil" >:) is niks mis mee zou je zeggen dat hoort in het spelsysteem op miniconomy :? maar het tegendeel heb ik wel bewezen denk ik, ik hou jullie op de hoogte mocht het iemand tenminste intereseren :)

//edit: er zijn er 4 neergeschoten, behalve ING HOLDING HQ zijn de andere drie waarschijnlijk "vriendjes" :r van elkaar of met die zogenaamde overheid en over die ING HOLDING HQ wordt geen woord over gerept op dit moment, erg raar, dit is het speciale juist waar ik me zo kwaad over maak en dat gelijk een soort bewijs levert dat het niet klopt kwa miniconomy.

Verwijderd

ja lijkt inderdaad wel vaag...
machtsmisbruik van de admin positie ofzo? mailen die hap!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:30
conspiracy theory.. expose them all, go public! zou Fox Mulder zeggen :)

I want to live forever, so far.. so good.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Sneu hoor.
Maar al dat gedoe voor een spelletje? Als de die gasten lame gaan doen, dan vertrek je toch gewoon, dat hij op het laatst helemaal alleen dat spel zit te doen. >:)

🌞🍃

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Nu ben ik dus die ING HOLDING HQ en mij hebben ze niet tot leven gewekt stelletje homo's
De andere 3 zijn zeer prominete mensen uit miniconomy en daarom zijn ze weer te leven gebracht.
Dit is toch niet eerlijk dat die mensen weer tot leven worden gebracht en ik niet? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 08:45 schreef DataBeest het volgende:
Sneu hoor.
Maar al dat gedoe voor een spelletje? Als de die gasten lame gaan doen, dan vertrek je toch gewoon, dat hij op het laatst helemaal alleen dat spel zit te doen. >:)
Het is idd een spelletje maar het moet wel leuk blijven en het moet wel volgens de spelregels blijven gebeuren. Ik heb trouwens die website even geupdate zodat het nog wat meer duidelijker wordt :)

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

'k ga ermee beginnen. Is het moeilijk ?

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Ik wil het ook eens proberen, ook al heb jij er slechte ervaringen mee. Zijn die drie personen door admin gekillt :?

Verwijderd

wat kan je trouwens winnen :)

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn vier personen gekillt door een evil >:) user die zich don dimitri en thebro noemt.

Drie personen waarschijnlijk vriendjes zijn meteen weer actief geworden alhoewel ze volgens hun spelregels moeten wachten tot de volgende ronde (1 rond is 6 weken) maar de vierde (darkjedi op GoT en op miniconomy ING HOLDING HQ) werd niet actief gemaakt en hij was dus gewoon dood zoals volgens de regels hoort.

Nu hebben rond de klok van 17.00 uur hem wel weer actief gemaakt, ze zien hun fout dus wel zitten, ben zeer benieuwd wat er gaat veranderen en hoe het afloopt.

Ik weet eigenlijk niet eens wat de prijzen zijn :D ik doe gewoon mee voor de lol, het spelsysteem op zich vind ik al de moeite waard om mee te doen.

Verwijderd

Hehe, ik ben net begonnen met een houtzagerij :)

Alleen ik ben nu al bestolen van 15 stukken hout :+

Snel een cameraatje opgesteld, ik dacht eerst dat het niet nodig was :(

Nog tips voor me? ;)

Waar kan ik eigenlijk zien hoe lang deze ronde nog duurt?

Verwijderd

jeeeezus de scheidslijn echt - computer is echt aan het vervagen en dit is het zoveelste voorbeeld ervan.

edit: ik ga het dus wel ff spelen nu het intrigeert me :)

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Mhh er klopt daaar iets helemaal niet.
Ga eens praten met de maker of die iets kwijt zo niet, dan komt alles online :)
Kijken hoeveel mensen ze dan nog overhouden.

Verwijderd

waarom kan k niet inloggen?
echt vet vaag!
er staat:

U bent niet ingelogd: De gebruikersnaam of het wachtwoord klopt niet, of uw account is geblokkeerd.

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Op zaterdag 08 juni 2002 20:24 schreef joris.s het volgende:
waarom kan k niet inloggen?
echt vet vaag!
er staat:

U bent niet ingelogd: De gebruikersnaam of het wachtwoord klopt niet, of uw account is geblokkeerd.
Ik heb hetzelfde probleem
Komt doordat er verkiezingen zijn
Morgen, zondag de 9e kan je wel weer inloggen ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

Wie kan er nog screens zetten die site van die ene werkt niet :( (bij mij dan)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:15
de bedoeling was om hier verder te gaan: [topic=398831/1/25] ;)

Verwijderd

Pff, hebben we miniconomy-topics kicktime?

Verwijderd

*zucht*
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.