Toon posts:

Test results gf 2mx (hij hoeft nog niet oud te...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb gister een oud kaartje voor 30 euro op de kop getikt, een abit siluro mx (geforce 2 mx)
hij liep standaard op core :175 mem:166
toen ging ik 3d mark 2001se laten afspelen en kwam hij op een duron 950 met ecs k7s5a en 128 ddr ram geheugen op default op 2088 marks
toen ging ik de kaart tweaken,en sloopte de heatsink ervan af,maakte de chip schoon vanwege lijm,en toen deed ik arctic silver II erop.
Toen deed ik er een global win koelertje erop(monteerde:D)
toen was ik klaar met die kaat en het eigste wat me nog stond te w88 was een tweak proggie in huis te halen,genaamt NvMax
en verhoogde de core naar:205 en de mem naar:210
toenbegon ik met testen, in 3d mark 2000 haalde ik standaard 4571 marks, en oced 5280 dat is een verbetering van 709 marks!!>:)
Toen deed ik 3d mark 2001 se en daar had ik standaard: 2088 marks en oced: 2497 dat is een verbetering van 409 marks meer!!! >:)
Alleen ben nog niet klaar ik ga hem nog ff wat meer opfokken ,ik wil een snelle prestatie die dicht bij de gts komt wat er ook moet gebeuren(waarschijnlijk betere koeling)
maar hier kom ik nog wel verder mee.

Verwijderd

euh... gefeliciteerd?

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 20:57

Arjan A

Cenosillicafoob

Strakke mod :+

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Zeg eff OS er bij, want bij Win2k haal je dikke lage scores :(. Terwijl bij XP en 98(se) normale scores haalt.

Verwijderd

Topicstarter
gewoon win 98 se(beste voor games vinnik tot nu toe)
heb alleen xp voor werk

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Even voor het gemak 2400 Marks voor 30 euro, dat is 80Marks/Euro. Vraag me af of er mensen zijn met een betere score (minimumscore 1000 Marks) :D :? >:)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:07

MaDLiVe

.-Observer-.

!1! en al lol :7

als je met jouw configuratie tegen de 5000 (gf2 pro performance) puntjes in 3dmark 2001 komt mag je met recht zeggen dat je een echte TweUkUr bent :)

(ps. geen serieuse reactie :D)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

tja laat hem proberen

wie weet lukt het hem ook nog
(hoop doet leven)

we zijn tweakers geworden omdat we meer uit iets willen krijgen dan er standaard word aan geboden.

een tip
doe een voltage mod op je geheugen zodat er meer stroom door het geheugen loopt waardoor je hem verder kan overklokken.

de core moet je niet na kijken die is snel zat
de geheugen is de potlek van de geforcemx
Pagina: 1