- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Verwijderd
Helemaal mee eens. In de laptop van de zaak zit die ook hier, tevens mobiel + kabel erbij en ik kan echt altijd internet op. Zowel via netwerkkabel (UTP 10/100) als via ISDN (moet wel aparte adapter bij die je los moet kopen!!!!) en Analoog en desnoods via de GSM. Kaartjes werken fantastisch onder Win95/98/2k hier in ieder geval. Echt een goed produkt, het zal wat centen kosten maar ik denk niet dat er beter spul te krijgen is.Op vrijdag 29 maart 2002 00:23 schreef Brahiewahiewa het volgende:
Gewoon zo'n Xircom^H^H^H^H^H^HIntel RealPort PCMCIA kaartje aanschaffen: Analoog, ISDN, 10/100Mbit ethernet
Prijzen? Verkooppunten?Op vrijdag 29 maart 2002 00:23 schreef Brahiewahiewa het volgende:
Gewoon zo'n Xircom^H^H^H^H^H^HIntel RealPort PCMCIA kaartje aanschaffen: Analoog, ISDN, 10/100Mbit ethernet
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Verwijderd
UTFS?Op vrijdag 29 maart 2002 00:33 schreef judgem het volgende:
[..]
Prijzen? Verkooppunten?
Maar ik was al bezig voor je, zag er net 1 2e hands voor 175 euro ongeveer. Ik zoek nog ff verder.
Maar dank voor uw medewerking!!
Verwijderd
Let op, om ISDN te kunnen doen MOET je die Connection Kit kopen!
Xircom Accessoires:
Xircom Real Port Ethernet cardbus 10/100
+ modem 56k, 32-bit -RBM56G/EU1/M HXIR00002 €
271,00
Xircom RealPort ISDN Connection Kit RICK/M
HXIR00005 €
149,00
Zie pricewatch: €106,=Op vrijdag 29 maart 2002 00:33 schreef judgem het volgende:
[..]
Prijzen? Verkooppunten?
Oh, + "€ connection kit"
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Maar waarom kijk je niet even in de pricewatch?
Staan er zoveel in....
IBM ISDN / 56K PCMCIA V90
Is dus ISDN en 56k analoog in 1 PCMCIA kaartje
Gekocht voor..... 53,45 EUR incl BTW
was toevallig daar in die toko, zag m liggen, en dacht, die MOET ik meenemen!
Was bij Dunnet, in Amsterdam
Zal vast wel een of andere dumppartij geweest zijn, maar ja, who carezzz
Verwijderd
Hoeveel connectors op de kaart? Die Xircoms kan je zowel Analoog als ISDN als Ethernet tegelijk usen zonder kabels te wisselen of moeilijk te doen. Alles past er accuut in (behalve ISDN, dan moet je Connection kit hebben) maar dat werkt wel zo fijn!Op vrijdag 29 maart 2002 00:41 schreef DJSmiley het volgende:
Toevallig laatst zo'n ding tegen t lijf gelopen
IBM ISDN / 56K PCMCIA V90
Is dus ISDN en 56k analoog in 1 PCMCIA kaartje
Gekocht voor..... 53,45 EUR incl BTW
was toevallig daar in die toko, zag m liggen, en dacht, die MOET ik meenemen!
Was bij Dunnet, in Amsterdam
Ik heb op werk bv standaard 100 Mbit erin en dan ISDN dubbel kanaals inbellen (gaat sneller dan via gedeelde gateway, is ook Dubbel ISDN) en dan bel ik Analoog in via de telefooncentrale op de telefooncentrales. Ik moet er niet aan denken dat ik steeds moest wisselen
2 connectortjes op die kaartOp vrijdag 29 maart 2002 00:43 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hoeveel connectors op de kaart? Die Xircoms kan je zowel Analoog als ISDN als Ethernet tegelijk usen zonder kabels te wisselen of moeilijk te doen. Alles past er accuut in (behalve ISDN, dan moet je Connection kit hebben) maar dat werkt wel zo fijn!
1tje tbv een RJ11 pluggie (56k)
en eentje tbv ISDN (RJ45)
Ga door!!! Ga door!!!
Verwijderd
je kan bijvoorbeeld ook een passief USB apparaat kopen (passief USB = stroom door de USB poort)
en dan zo'n enorm geil IBM notebook kopen van 2 cm hoog
zie:
http://commerce.www.ibm.com/cgi-bin/ncommerce/ProductDisplay?prrfnbr=2314967&cntrfnbr=197329&prmenbr=34784&cntry=840&lang=en_US&cgrfnbr=2059153
Bijkomend voordeel USB ISDN is niet zo fok!ing duur als die PCMCIA Xircom spullen
http://www.dynalink.com/nederlands/producten/is128pu+.html
te koop bijvoorbeel bij memo systems voor 72 euro, staat niet XP bij, maar daar zijn ook gewoon drivers voor tegenwoordig. Support is erg goed van dynalink trouwens, dus als iets het niet doet zeker even melden, dan fixen ze weer een niewe driver in elkaar. Heb met mijn vorige dynalink (pci-kaartje) probleempjes gehad, keurig nieuwste betadrivers gemaild gekregen om te proberen of het daarmee werkte. Bleek gewoon kaartje kaduuk
Oh ja, de directe link naar memo systems nog even:
http://www.ecbuy.com/members/memosystems/details.cgi?100.300
en anders via de shop http://www.memo.nl/shop.htm
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Inmiddels ben ik er samen met pa al wel uit dat we voor de externe USB aansluiting gaan.. Pa heeft al een USB hubje aangeschaft dus ook de printer en scanner zouden er ook bijkunnen... Nu nog effe een leuke laptop vinden (of ik koop en andere en pa krijgt die van mij