Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

+4 plaatser in oude thread

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Waarschijnlijk iemand die wat karmapuntjes over had in zijn mandje en zijn post dus maar op +4 plaatste. Beetje overgewaardeerd. Ik heb hem al 1x omlaag gezet. Wil nog iemand?

Linkje

(Ik moet zeggen dat ik zelf ook die neiging wel eens heb want ik heb ook nog 130 van die punten die nooit opkomen, maar toch plaats ik mijn post nooit meer dan 1 hoger als waarvan ik zelf vind waar ze op horen, want het is gewoon lam om iets in een oude thread op +4 te zetten waarna je nog maar 1x gemod wordt. Is nogal karmageil gedrag vind ik.)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Posten op hoger nivo kostte je toch meer Karma dan dat het je opleverde, of heb ik dat verkeerd begrepen. (elk nivo hoger kost je toch 2 punten?)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ja, maar als je (net als ik) zoveel puntjes hebt dat je ze toch niet op krijgt kun je nog beter iets op +4 zetten dat dan naar +3 gemod wordt dan het op +1 zetten.
Je hebt dan toch een +3 score binnen ipv een +1 alleen ten koste van wat punten uit het mandje die je niet mist. Je "permanente" karma wordt zo wel hoger.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-11 16:06

FoolZero

Freedom of speech...

OK irrelevant. Hij staat nu gewoon op 1 als iemand hem nu nog 0 gemodereerd wil geven, dan is iedereen weer blij! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik vind +1 ook wel best.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-11 16:06

FoolZero

Freedom of speech...

Ja, dat bedoel ik dus ook, maar nu nog een waardering van 0 gemodereerd, waardoor hij uiteindelijk op +1 gemodereerd eindigd...

'Got my point?' ;)

edit:

eindigT dus... |:(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Nogmaals zo'n eikel. Ditmaal heet hij Jasper Jansen (die naam komt mij vaag bekend voor ;)).

^

Verwijderd

Arrrhhgg, ik sta op dit moment rood, dus ik kan hem niet naar beneden halen... Moet ik ook maar ff een post op niveau 4 doen, krijg ik tenminste weer wat modflutsels ;)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Als je er nog wat aan wilt doen moet je opschieten want die reactie is al meer dan een dag oud. ^ is trouwens een link he!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Hehehe, ik vind die van Jasper wel grappig... :)

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dat wel, maar mod hem nou eens omlaag. Je doet hem er een plezier mee want hij vraagt er zelf om. >:)

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
It's done. Net als die post van ons 'genie'. Die staat nu op 0-behulpzaam. Een treffende omschrijving :) al met al.....

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Is het tegenwoordig mode van sommige mensen een postingen hoog in te zetten. Ene Jasper J. heeft met deze ook niet zoveel waarde toegevoegd.

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=180050

Jammer, maar om een of andere reden kan ik niet meer modereren (jaja, weer ff wat replies geven :)).
Wie geeft hem, de -1 overgewaardeerd ?

PS, wat is eigenlijk het nut van op +4 posten, behalve dan dat de posting niet direct in de catacomben verdwijnt?

edit, aha het is dus gewoon cool. Femme, kan je ook een -1 Cool maken? :)

Verwijderd

zie het maar als overbodige spaarpunten die je toch een keer moet uitgeven, want na 2 weken zijn ze op?!?
Ik vind het soms wel cool om een reactie op 4 te plaatsen >:)

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Tja.. ik zal wel in een gekke bui vgeweest zijn, normaal zet ik al m'n reacties gewoon op 1 of 2 in. Ik dacht trouwens dat het geen karma oplevert tenzij je posting hoger komt dan het niveau wat je inzet? Maar goed, niet dat het veel boeit. Ik ben tevreden met wat ik heb kwa karma.. ;)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Jasper Janssen, arrogant mannetje wat je er rondloopt... ;)

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Jasper J.

Ik wilde dat ik jou karma gehalte had. Maar als ik de "discussies" van de laatste tijd zo volg, blijf ik eigenlijk liever anoniem.

PS, een beetje slingeren met Karma... Ik zal eens wat gaan slingeren met -1 overgewaardeerd.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Sebasel heeft er ook een handje van.
Gisteren zag ik deze al: +4 voor een prutopmerking, maar toen dacht ik nog: laat maar zitten, ik ga niet overal over zeuren. (die ene -1 was wel van mij)
Maar vandaag doet hij het alweer.

Gaarne flink omlaag zetten dus.

Verwijderd

irrelevant: done ;) alleen staat ie nog steeds vééls te hoog. Hij gooit die +4 reacties ook nog eens onder 0 reacties, zodat niemand zijn waardeloze reactie ziet als je gewoon browsed :(
Pagina: 1