Videokaart voor met tv out (dualhead via TV)

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik heb wel wat topics lopen maar word er niet wijzer van.

Ik zoek dus een videokaart waarbij ik ook op de tv de destkop kan uitbreiden net als dualhead (Nview en TVTool). Ik wil dus TVTool kunnen gebruiken voor divx op TV e.d.

Ik zit dus aan een Geforce4MX 440 of hoger te denken maar iedereen roept dat het een opgevoerde gf2mx is enzo.

Ik wil gewoon een goede snelle kaart, sneller dan m'n huidige gf2mx. Mét tv out zodat ik tvtool en nview enzo kan gebruiken. Dus het moet een nvidia worden?

Welk merk, type moet ik hebben :? :? ik kom er niet meer uit.

Ik wil niet meer dan €200 uitgeven indien mogelijk.

Verwijderd

Ik vraag mij eigenlijk ook wel af of een geforce4 MX met tv-out ook gewoon 2 Ramdac's heeft waarmee je de tv-out en vga beeld afzonderlijk weer kunt geven.
Dus een film via de tv-out kijken terwijl er op de monitor bijvoorbeeld ge-internet kan worden :?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 00:08 schreef RolfLobker het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk ook wel af of een geforce4 MX met tv-out ook gewoon 2 Ramdac's heeft waarmee je de tv-out en vga beeld afzonderlijk weer kunt geven.
Dus een film via de tv-out kijken terwijl er op de monitor bijvoorbeeld ge-internet kan worden :?
Is niet de bedoeling, maar moet wél kunnen.

Els die gf4mx dat niet kan, welke kunnen het dan wél ????

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:25
als ie puur voor divx en dvd's is, waarom kijk je dan niet naar die nieuwe kaart van sigma designs (http://www.sigmadesigns.com/products/xcard.htm)? deze ondersteunt mpeg-1 mpeg-2 en mpeg-4 (en nog (S)VCD), dus perfect voor films. met deze kaart kan je gewoon film kijken zonder dat je pc niet kan functioneren (TVTOOL) of veel trager (extended desktop) wordt.

Dit topic is gesloten.