Goeie post gesignaleerd!

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Deze!!

Mag van mij op +4, zwaar inzichtvol. Maar ik kan er helemaal niets meer aan doen want ik in dat draadje mijn zegje al gedaan.. :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb de post net een +1 interessant gegeven, want een +1 inzichtvol wil zeggen dat ik begrijp wat hij bedoeld (want anders weet je niet dat de post inzichtvol is), en dat doe ik dus maar voor de helft :P

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:00
Helemaal mee eens :)

op 1 puntje na
Anyway, hopelijk krijgt ATi 't voor elkaar dit keer op tijd goede drivers te leveren. Qua tech zijn ze erg goed, up to par met NVidia als je 't mij vraagt, maar ze weten het elke keer weer te verpesten met langzame en/of buggy drivers. Ohwell..
Voor de rest zit ie perfect in elkaar :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Ik stem voor een hoger gemiddelde van dit soort reacties op de FP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Op vrijdag 29 maart 2002 00:32 schreef Jaymz het volgende:
Ik stem voor een hoger gemiddelde van dit soort reacties op de FP :)
Yep, dit soort reacties verdienen echt een +4.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
dit is idd een van de wijnige die echt een +4 verdient.
en ik snap ook nog wat er staat :?

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 00:22 schreef Beaves het volgende:
Ik heb de post net een +1 interessant gegeven, want een +1 inzichtvol wil zeggen dat ik begrijp wat hij bedoeld (want anders weet je niet dat de post inzichtvol is), en dat doe ik dus maar voor de helft :P
Met andere woorden je snap gewoon geen bal van wat hij typt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Op vrijdag 29 maart 2002 12:38 schreef Robin Vreuls het volgende:

[..]

Met andere woorden je snap gewoon geen bal van wat hij typt :P
ikke ook niet :?

Ik hattum trouwens al een +je gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik snap hem wel. Om hem te snappen moet je denk ik een beetje verstand hebben van rendering processen en eigenlijk gewoon een technische achtergrond hebben waarbij je zelf gezien hebt hoe het precies werkt met afrondingsfouten, bereik etc. :)

Ook al snap je het niet, ga maar op mij af als ik zeg dat wat deze persoon zegt zonder meer inzichtvol is. (8>
(:P ;))

Een O+ post! :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
dus bijdeze een nominatie voor "de posting van het jaar"
en een plaatsje in de hall of fame >:)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Iedere serieuze tweaker heeft met het bijhouden van al dat grafische geweld dit verhaal toch allang eens gehoord of gelezen? De posting is perfect, maar brengt mij geen nieuws. Carmack brult al langer dat hij graag 64 bit kleuren wil voor bepaalde effecten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 18:50 schreef Wekkel het volgende:
Iedere serieuze tweaker heeft met het bijhouden van al dat grafische geweld dit verhaal toch allang eens gehoord of gelezen? De posting is perfect, maar brengt mij geen nieuws. Carmack brult al langer dat hij graag 64 bit kleuren wil voor bepaalde effecten etc.
Dan ben jij beter op de hoogte als ik.
Ik wist namelijk niet dat Ati eigenlijk de kleuren intern al verwerkt met 64 bits!

Dan staat er nog een heldere uitleg over enige effecten. Deze is in tegenstelling tot veel andere posts ook nog eens aangenaam leesbaar :)

En daarbij komt nog: ookal was dit allemaal al lang bekend, voor zo'n helder verhaaltje krijgt hij van mij alsnog een +1 informatief.

Ik nomineer hem voor de +5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 18:50 schreef Wekkel het volgende:
Zo kun je dan alles dan naar de 0 modden omdat al allesp praktisch gezegd is op de frontpage in de nieuwsdraadjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat valt wel mee hoor, sommige reacties voegen echt wat toe aan de nieuwspost op zich. Als ze dat bij mij doen krijgen ze meteen een +1 informatief ofcourse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjees zeg, alleen voor de moeite zou je hem al een puntje erbij geven (+1 overweldigend ofzo :)) hij zal flink gehijgd hebben toen ie hem klaar had :)

hij staat op +4, denk dat ie daar niet meer van af komt, maar zal er op letten, vaster zetten met 0 kan hier ook niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Beroep Computer (spelletjes) programmeur
Dat zegt denk ik ook wel genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, mij teveel tekst... :P
Pagina: 1