"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
op 1 puntje na
Voor de rest zit ie perfect in elkaarAnyway, hopelijk krijgt ATi 't voor elkaar dit keer op tijd goede drivers te leveren. Qua tech zijn ze erg goed, up to par met NVidia als je 't mij vraagt, maar ze weten het elke keer weer te verpesten met langzame en/of buggy drivers. Ohwell..
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Yep, dit soort reacties verdienen echt een +4.Op vrijdag 29 maart 2002 00:32 schreef Jaymz het volgende:
Ik stem voor een hoger gemiddelde van dit soort reacties op de FP
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
en ik snap ook nog wat er staat
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Met andere woorden je snap gewoon geen bal van wat hij typtOp vrijdag 29 maart 2002 00:22 schreef Beaves het volgende:
Ik heb de post net een +1 interessant gegeven, want een +1 inzichtvol wil zeggen dat ik begrijp wat hij bedoeld (want anders weet je niet dat de post inzichtvol is), en dat doe ik dus maar voor de helft
ikke ook nietOp vrijdag 29 maart 2002 12:38 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Met andere woorden je snap gewoon geen bal van wat hij typt
Ik hattum trouwens al een +je gegeven
Ook al snap je het niet, ga maar op mij af als ik zeg dat wat deze persoon zegt zonder meer inzichtvol is.
(
Een
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
en een plaatsje in de hall of fame
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Verwijderd
Dan ben jij beter op de hoogte als ik.Op vrijdag 29 maart 2002 18:50 schreef Wekkel het volgende:
Iedere serieuze tweaker heeft met het bijhouden van al dat grafische geweld dit verhaal toch allang eens gehoord of gelezen? De posting is perfect, maar brengt mij geen nieuws. Carmack brult al langer dat hij graag 64 bit kleuren wil voor bepaalde effecten etc.
Ik wist namelijk niet dat Ati eigenlijk de kleuren intern al verwerkt met 64 bits!
Dan staat er nog een heldere uitleg over enige effecten. Deze is in tegenstelling tot veel andere posts ook nog eens aangenaam leesbaar
En daarbij komt nog: ookal was dit allemaal al lang bekend, voor zo'n helder verhaaltje krijgt hij van mij alsnog een +1 informatief.
Ik nomineer hem voor de +5
Zo kun je dan alles dan naar de 0 modden omdat al allesp praktisch gezegd is op de frontpage in de nieuwsdraadjes.Op vrijdag 29 maart 2002 18:50 schreef Wekkel het volgende:
Iedere serieuze tweaker heeft met het bijhouden van al dat grafische geweld dit verhaal toch allang eens gehoord of gelezen? De posting is perfect, maar brengt mij geen nieuws. Carmack brult al langer dat hij graag 64 bit kleuren wil voor bepaalde effecten etc.
Verwijderd
Verwijderd
hij staat op +4, denk dat ie daar niet meer van af komt, maar zal er op letten, vaster zetten met 0 kan hier ook niet!!