HP of Epson

ik vind het eigenlijk een domme vraag maar toch even wat overtuigings materiaal:
Ik zweer zelf bij epson; ik heb zelf een Epson Stylus Color 600 gehad voor 3 jaar, toen dacht ik dat ik aan iets nieuws toe was en eigenlijk te snel gekocht het resultaat was een HP Deskjet 1220C (volgens HP: professional series) m'n neus, ik ben een printer spammert, per maand gaan er hier zo'n 700 a 800 vellen door heen. Ik heb met mijn Epson in 3 jaar tijd minder probs gehad als met die HP in 3 maanden.
Hij heeft 1 keer de hele printer vol gespoten ipv het papier. het schoonmaken van de printkoppen is ERGER als bij HP, zie daarvoor de volgende link:
http://www.bravevision.2y.net/printer.JPG, al die zwarte troep onder in is dus gewoon INKT, door de flitser is het diepte effect weg maar het is gewoon 2 cm verkwiste inkt en daar haal je een BOEL A4-tjes uit
Overigens is het onzin om te zeggen dat je met HP minder probs zou krijgen omdat de printkoppen iedere keer vervangen worden. De printkoppen van epson zijn hier op berekend (beetje rare opmerking imho net alsof je met een wegwerpcamera minder probs zou krijgen als een spiegelreflex of digicam)
Voor mij zal de volgende printer dus ECHT weer een Epson worden want met HP heb ik het HELEMAAL gehad
<edit>
Ik heb het hier over de inktjet printers op de laser printers van HP valt weinig op aan te merken maar
aangezien Soldier2000 een inktjet printer nodig heeft...
</edit>