Toon posts:

Wat is nu het beste merk printer??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een topic gemaakt met de vraag wat het verschil was tussen een HP920 en een HP940.

Nu zegt een vriend tegen mij dat ik beter een Epson kan kopen??

Welk merk printer kun je nu het beste kopen?? Epson, HP, lexmark of Canon??

Wat zijn jullie ervaringen??

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 08:51

cruncher

wanna crunch someone?

Canon is goedkoper met de inktcartridges... en zijn ook makkelijker bij te vullen..

Er zijn geen "slechte" printers meer tegenwoordig, behalve een apollo voor minder dan €50 ofzo...

Hangt er ook vanaf wat je wil, foto's afdrukken is wel wat anders dan je belastingaangifte...

can you read my mind?

Verwijderd

Epson en HP ontlopen elkaar niet veel, Canon en vooral Lexmark zijn qua inktjets toch een stuk minder.

Ik zweer bij Epson, een ander misschien hij HP.
BTW: ik kijk alleen naar kwaliteit, prijs boeit me niet.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
voor foto's vind ik Epson echt de beste.

voor tekst HP of Kyocera

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Bij HP vervang je elke keer je print kop,

Bespaard je wel een hoop elende met printkoppen vervangen.

Je betaald alleen wat meer voor de cartridge

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

geef mij maar een HP uit de 900 serie.
stil, stevige constructie, en weinig probs.
alleen die cartridges zijn nogal prijzig...

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Haal de Wanabee hp de Apollo :D

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zou liever een 960 kopen ipv een 940 omdat daar wel grote inktpatronen (zwart) in passen. Als je vrij veel tekst wilt printen heb je het verschil van 50 euro vrij snel terug verdiend plus natuurlijk een iets luxere printer. Bij Epson vervuilen de koppen makkelijk omdat die gescheiden zijn van de patronen, bij HP is het één geheel.
Daarom maken de Epsons ook zo'n spektakel bij het opstarten om de koppen elke keer weer te reinigen, wat overigens niet helpt als je een paar weken niet geprint hebt... Plus de HP's zijn mooie stille printers: Ik hoef voorlopig geen Epson printers meer.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Daarom maken de Epsons ook zo'n spektakel bij het opstarten om de koppen elke keer weer te reinigen, wat overigens niet helpt als je een paar weken niet geprint hebt... Plus de HP's zijn mooie stille printers: Ik hoef voorlopig geen Epson printers meer.
daarom voor mij ook geen epson.
geef mij maar hp, doet het altijd, geen gezeik mee.

• mjdejong
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

Ik heb nu sinds een tijdje de HP940C en dat is echt een top printer! Ook voor het printen van foto's!
HP heeft mijn hard gewonnen m.b.t. de printers..
(mijn printer history -1e Star LC20, 2e HP400, 3e HP940C.)

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:25
Ik zweer bij epson :), heb hier een epson staan (stylus color 660 ) ding is uit 30 december 1999 :). En doet het nu nog, al iets van 4x zwart en 4x kleur vervangen en nog nooit probs gehad met printerkoppen. En ik vind de prijs voor die paar ml inkt niet echt duur, bij hp betaal je soms wel 40 EURO :+.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

HP zijn fijne printers! Epson ook goed, maar ik zou toch voor HP gaan.

Op school hebben we een HP Laserjet, die spuugt echt VEEEEEEEEEEEEL papier uit op een dag. De enige 'problemen' die we hebben is dat het papier of de inkt op is 8-)

En m'n broer kocht een tijdje geleden (toen een 386er met printer nog 1500 gulden kostte heb ik het dan over >:)) een HP Deskjet 520 en die doet 't nog steeds :)

Als kanttekening moet wel vermeldt worden dat hij 3 jaar niet gebruikt is en de rest vrij weinig, maar toch :+

Dividend for Starters

Verwijderd

Nou, voor mij noooooit geen HP meer. Mijn deskjet 690C heeft zelfmoordneigingen (de cardridge botst op een of andere manier tegen de zijkant van de printer aan) (en das een behoorlijke *BENG*) en mijn 2000C is nu al wel 4x naar HP terug gegaan (bleek dat ik een voorserie had) Verder was de Laserjet na 1 jaar zo erg versleten dat ik echt een nieuwe nodig had.... De eerstvolgende printer wordt dus GEEN HP meer. :(

Verwijderd

ook een HP690c gehad, na 13 maanden kapot :( Maar ehh, je kan natuurlijk altijd een keertje pech hebben... Met epson persoonlijk geen ervaring

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

HP, Canon, Epson, heb het allemaal een keer meegemaakt, ook Oki trouwens.

Oki: positief, prima printer.
Epson: goeie bak, verder weinig mee gedaan.
HP: 2 Deskjetjes heb ik, 520 en 690c, 520 is echter in mijn oger hoger van kwaliteit. Houd het stukken langer uit. Inkt VEEL te duur...
Canon: snel, prima printer, vooral die nieuwste bubblejets.

Overigens heb ik totaal niets te klagen over de laserjet van HP, maak ik met veel plezier gebruik van, toppie.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Sjorsblakenburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08-2021
HP of Epson :?
ik vind het eigenlijk een domme vraag maar toch even wat overtuigings materiaal:
Ik zweer zelf bij epson; ik heb zelf een Epson Stylus Color 600 gehad voor 3 jaar, toen dacht ik dat ik aan iets nieuws toe was en eigenlijk te snel gekocht het resultaat was een HP Deskjet 1220C (volgens HP: professional series) m'n neus, ik ben een printer spammert, per maand gaan er hier zo'n 700 a 800 vellen door heen. Ik heb met mijn Epson in 3 jaar tijd minder probs gehad als met die HP in 3 maanden.
Hij heeft 1 keer de hele printer vol gespoten ipv het papier. het schoonmaken van de printkoppen is ERGER als bij HP, zie daarvoor de volgende link: http://www.bravevision.2y.net/printer.JPG, al die zwarte troep onder in is dus gewoon INKT, door de flitser is het diepte effect weg maar het is gewoon 2 cm verkwiste inkt en daar haal je een BOEL A4-tjes uit :'(

Overigens is het onzin om te zeggen dat je met HP minder probs zou krijgen omdat de printkoppen iedere keer vervangen worden. De printkoppen van epson zijn hier op berekend (beetje rare opmerking imho net alsof je met een wegwerpcamera minder probs zou krijgen als een spiegelreflex of digicam)

Voor mij zal de volgende printer dus ECHT weer een Epson worden want met HP heb ik het HELEMAAL gehad ;)

<edit>
Ik heb het hier over de inktjet printers op de laser printers van HP valt weinig op aan te merken maar
aangezien Soldier2000 een inktjet printer nodig heeft...
</edit>
Pagina: 1