Stand alone DVD met IDE aansluiting met HDD

Pagina: 1
Acties:

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 15:00
Je hebt standalone DVD spelers met een ide aansluiting, als je die dvd speler er uit sloopt en een harddisk rack voor in de plaats zet met harddisk (100gb),

1) kan dat?
2) moet het dan fat32 zijn?
3) als je directories
gladiator
seven
art of war
VIDEO_TS

4) moet je HDD tegen schrijven zijn beveiligt?

Ik vind dit wel makkelijk, kan je al je backups van de videotheek er op zetten ;)

bvd Peter

Reality beats fiction by far!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Euhm DVD's gebruiken UDF (sorry) en DVD-spelers stuur je anders aan als harde schijven. Het zou wel koel zijn, maar denk niet dat het gaat werken.
Bovendien moet je van al die DVD's ook nog een grote DVD maken (menu ervoor zetten enzo).

• Peertje NL
Euhm DVD's gebruiken UDF
Damn das waar
Bovendien moet je van al die DVD's ook nog een grote DVD maken (menu ervoor zetten enzo).
ik wou gewoon heel de dvd er na toe knallen!

• Peertje NL
niemand?

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 00:55 schreef E-MANs het volgende:
niemand?
Ligt aan je dvd-speler Sommige ondersteunen het wel, andere weer niet.

Probeer het gewoon

• Peertje NL
Op zaterdag 30 maart 2002 10:59 schreef jochie het volgende:

[..]

Ligt aan je dvd-speler Sommige ondersteunen het wel, andere weer niet.

Probeer het gewoon
ik ga dus niet op de gok een dvd speler kopen en later blijken dat ie het niet kan, dus weer 300 euro in de prullenbak gegooit

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op zaterdag 30 maart 2002 12:46 schreef E-MANs het volgende:

[..]

ik ga dus niet op de gok een dvd speler kopen en later blijken dat ie het niet kan, dus weer 300 euro in de prullenbak gegooit
Ik heb nog geen spelers gezien met een ide-connector.. Opzich is het wel erg handig, als je loopwerk versleten is (gaat het eerst kapot natuurlijk) douw je er gewoon een andere in.

Vind het wel een mooi verhaal. Vertel, welke DVD-spelers hebben dit ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Ik heb HEEL veel dvd spelers gezien met IDE aansluitingen. Met name de wat wazigere habi kebabi DVD-spelers werken volgens dit principe (Yamakawa, etc.)

OP www.dvdboard.de wordt geloof ik ook wel gesproken over mensen die dit gedaan hebben. HD aangesloten op zo'n speler. Ik heb ook een Yamakawa gehad en omdat ik daar zo veel prolemen mee had heb ik er gewoon een CD-Romspeler in gedaan en ik gebruik hem nu alleen nog maar als MP3-speler.

ps. dvdboard is wel duits.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Peertje NL
Op zaterdag 30 maart 2002 12:58 schreef intert0y het volgende:
Ik heb HEEL veel dvd spelers gezien met IDE aansluitingen. Met name de wat wazigere habi kebabi DVD-spelers werken volgens dit principe (Yamakawa, etc.)

OP www.dvdboard.de wordt geloof ik ook wel gesproken over mensen die dit gedaan hebben. HD aangesloten op zo'n speler. Ik heb ook een Yamakawa gehad en omdat ik daar zo veel prolemen mee had heb ik er gewoon een CD-Romspeler in gedaan en ik gebruik hem nu alleen nog maar als MP3-speler.

ps. dvdboard is wel duits.
thx
tbusquet: voor jouw post ik hier wel een review

• Peertje NL
Optim DS-8302
Afbeeldingslocatie: http://www.dvd.nl/images/hwreviews/000013-10.JPG

CyberHome AD-M212
Afbeeldingslocatie: http://www.dvd.nl/images/hwreviews/000013-29.JPG

[url][url="http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=13[bron][url]"]http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=13[bron][url][/url]

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
koopt een soyo li-7000, en bouw er een dvdspeler in, koop er een afstandsbediening bij en maak je plannetje kloppend
Pagina: 1