Hier de basis onderdelen, een T stuk rioleeringbuis en 2 afdek plaatjes.
Hier de webcam die niet meer als web maar als watercam zal gaan dienen
Aan de onderkant van de schat waar strax de lens door naar buiten kijkt hebben we een gaatje gemaakt,
Om daar deze (wazig) webcam met dat (wazige) pinnetje door te steken, dit word later dicht gekit en de webcam zit vast.
Hier zie je de webcam met het pinnetje in het gaatje, zodat hij stevig vast zit achter ze ruitje

.
Aan de achterzijde van de buis een V gaatje gezaagt waar de USB kabel in vast geklemd komt, wederom omvat door 26 lagen kit
Hier het bijna geheel met het rode deksel er nog los in en het ruitje van plexi glas tegen de buis.
Hier zit het afsluit deksel <rood vanonder> erin gelijmd ff een emmer water erop als gewicht om aan te drukken
ik ben nou ff spare ribs eten M@zl
Damn dat blijft lekker die spare ribs maar back to work, hier kijk je naar binnen via de lens van het "kastje"
Je ziet een lucifer stokje zitten maar dat is om de camera beetje recht te houden anders zie je de vijver grond en das ook maar nix
Tijdelijk de webcam er weer even uitgehaald, hier kijk je vanaf boven in de buis die ik zojuist volgegoten heb met een laagje vloeibaar rubber, je ziet ook het gaatje van de webcam in de aftakking zitten.
Dit was het voor vandaag de kit aan de window

moet drogen morgen de rest doen en maybe morgen foto's anders overmorgen
Mensen de groeten ik ben slapen M@ssol
Ennuh thnx to Hovel, me buur die ff geholpen heeft.