Toon posts:

Viper 550 PCI TV-out-en....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde vanmiddag toch eens ff proberen of de TV-out van mijn Vipertje het doet, dus heb ik er ff een tulp-kabeltje tussen gezet.

Nu kreeg ik wel beeld, maar heel korrelig en zwart/wit. Ik heb dit geprobeerd te verhelpen, door te switchen tussen Pal en NSTC, en door te switchen tussen S-video en Composite(?) uitgangen. Niets hielp echter.

Ligt dit nu aan het kabeltje (zoals ik denk) of is die Viper gewoon een k*tkaart.
Wat voor een kabeltje zou ik anders moeten gebruiken (mijn TV heeft S-video en scart) en hoe duur is zo'n ding (+/- 5 meter) ong.???

(en ja, ik heb al via search gezocht maar kon daar het antwoord niet vinden :) ) ..

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??? :( :( :(

Verwijderd

moet je ff kijken op

http://come.to/tvout

Verwijderd

Ehm... Ik denk dat het inderdaad aan je kabeltje ligt. Probeer eens een S-video kabel. De mijne is 5 M en heeft volgens mij 25,- gekost.(gewoon bij de lokale electroshop gekocht)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx Aiken, door dat proggie kreeg ik in ieder geval gewoon kleur, alleen de beeldkwaliteit bleef nog kut.

Zal inderdaad wel aan de kabel liggen.. Haal vanmiddag gelijk ff zo'n S-video kabel, stufi is toch net binnen..... :) :) :)