Logitech Mouseman Wheel - Scroll wil niet...

Pagina: 1
Acties:

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Arg...
Ik eet bijna mijn ellebogen op van frustratie, mijn scrollknop is namelijk in staking gegaan.

Alles werkte perfect, totdat ik mjn CD-ROM speler verwisseld had. Ik start pc op en mjn muis vertoond kuren. Ik drivers opnieuw installeren. Geen effect. Kwam ik erachter dat ik muis op verkeerde USB port heb aangesloten. Ok nog geen man overboord. Ik sluit op goede poort aan, reboot pc, moet drivers opnieuw installeren, ook gedaan. Nog niks. Toen nieuste driver versie van Logitech site gehaald nog niks.

Het vreemdste is dat de Scroll button wel werkt in tekstdocumenten, Winamp of ICQ. Alleen wanneer ik in bestandmappen zit of in Internet Explorer, dan doet de scroll helemaal niks. Ook de Universal Scroll werkt dan niet.

Cry for help here...

Signature

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zijn de MouseWare drivers wel echt in gebruik, dus staat bij apparaat beheer jou MouseMan Wheel netjes aangegeven als een MouseMan Wheel (USB) en niet als een standaard USB muis?
Verder heeft MouseWare volgens mij een optie om scrollen alleen in Microsoft documenten toe te staan, kijk eens of deze optie aan staat, zoja zet deze eens uit.

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Ok dit is vaag...

Ik heb inderdaad een optie dat je kan instellen dat de Scroll alleen word gebruikt bij Office producten.
Maar deze optie stond uit.
Dus ik zet um aan om even te proberen (wat dus zou inhouden dat ik de scroll alleen kan gebruiken in Office) en nu werkt ie oppeens wel :?

Nou ja in ieder geval bedanbkt :*

Signature