Drivers Intel EthernetExpress Pro 10+ ISA? XP

Pagina: 1
Acties:

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Topicstarter
Heb hier in het onderwerp genoemde kaart. Volgens de Intel-site moeten de drivers standaard in XP zitten, XP vindt de kaart echter niet en de enige mogelijkheid om een netwerkkaart te installeren is de "microsoft loopback-adapter".

Wat nu?

bvhd

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Volgens mij ligt het aan jouw XP installatie ofzo, want ik heb een Intel EthernetExpress Pro 100+ netwerkadapter en deze werd wel gewoon direct herkent door WindowsXP. Het lijkt me dus stug dat de 10+ niet wordt hetkent.

Verwijderd

Kweenie, ik vind het ook heel vaag. Kep *****ing geen drivers kunnen vinden. Het lijkt wel of die dingen niet bestaan. :?
izz ut egt niet op de windows xp cd te vinden.
En als je na eens een standaar netwerk adapter installeerd misschien werkt dat??
anders zou ik het niet weten

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:39
Op donderdag 28 maart 2002 22:19 schreef TB het volgende:
Heb hier in het onderwerp genoemde kaart. Volgens de Intel-site moeten de drivers standaard in XP zitten, XP vindt de kaart echter niet en de enige mogelijkheid om een netwerkkaart te installeren is de "microsoft loopback-adapter".

Wat nu?

bvhd
Je moet even op de Intel site naar de dos drivers zoeken. Daarbij zit een tooltje waarmee je wat instellingen op de kaart kunt veranderen. je moet dan Plug-n-Play op de kaart aan zetten. Dan werkt ie wel. Datzelfde geldt voor kaarten als de 3Com Etherlink II ISA. Ze werken alleen in PnP modus onder XP.