Moet ik hier ook zijn voor eventuele vragen???
'k zag het namelijk niet bij de beschrijving staan.
'k zag het namelijk niet bij de beschrijving staan.
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
lees de faq maar eens, daar staat alles in.Op donderdag 28 maart 2002 21:55 schreef jmezach het volgende:
Ehmz, wanneer mag ik daar wel in?
Je moet 120 dagen geregged zijn én minimaal 150 techposts hebben (zie FAQ).Op donderdag 28 maart 2002 21:55 schreef jmezach het volgende:
Audioscrobbler profile
Verwijderd
120 dagen geregistreerd en 150 techposts...Op donderdag 28 maart 2002 21:55 schreef jmezach het volgende:
* D2k is de schuldigeOp donderdag 28 maart 2002 21:59 schreef jmezach het volgende:
Hmmz, handig is dat, post je een topic, mag je niet eens je antwoordjes lezen. Nou jah zeg. 'k geloof dat 't met die registratie wel goed zit. 'k registreerde op 5 december volgens mij.
Maar ehm, 'k heb blijkbaar niet genoeg posts.
Ehmz, wacht ffies. Welke posts tellen dan? Alleen de topics die ik zelf gestart heb??? Of alle posts, want dan heb ik er 158 of zo.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
je moet 150 tech posts hebben, en dat heb je kennelijk nog niet. In de FAQ staat wel wat tech posts zijnOp donderdag 28 maart 2002 21:59 schreef jmezach het volgende:
Hmmz, handig is dat, post je een topic, mag je niet eens je antwoordjes lezen. Nou jah zeg. 'k geloof dat 't met die registratie wel goed zit. 'k registreerde op 5 december volgens mij.
Ehmz, wacht ffies. Welke posts tellen dan? Alleen de topics die ik zelf gestart heb??? Of alle posts, want dan heb ik er 158 of zo.
Alleen techposts.Op donderdag 28 maart 2002 21:59 schreef jmezach het volgende:
Uit de FAQ:Op donderdag 28 maart 2002 21:59 schreef jmezach het volgende:
Overigens ben je ook nog niet lang genoeg geregistreerd: 120 dagen is ongeveer 4 maanden, dus rond 5 april mag je erin, gesteld dat je genoeg tech-posts hebt uiteraard.Tech-Post? Ik denk niet dat ik dat snap?
Wat is een tech post ? Dat is een post in een van de tech fora: d.w.z. alle fora behalve General Chat (m.u.v. W&L), Lieve Adjes, Tweakers.net Frontpage Feedback, Tweakers.net Moddereter forum en Stoute Usertjes. Er wordt in de tech fora wel van je verwacht dat je serieus bijdraagt aan de discussie. Post met "Ik ook", "welles/niets", "Goh, gek hoor", worden niet gewaardeerd. Als blijkt uit je gedrag dat je alleen bezig bent om HK access te krijgen, dan wordt het HK privilege je bij voorbaat ontnomen.
Audioscrobbler profile
stuur me over een dag of wat week ff een mailtjeOp donderdag 28 maart 2002 22:03 schreef jmezach het volgende:
Je wordt bedankt.
Dat is niet gemeen bedoeld, want je had wel gelijk, 't had niet echt programmeer waarde, maar 'k kon ffies zo snel iets anders verzinnen.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door InFamous op 12-01-2015 22:02 ]
Formerly known as Ragdoll
Geeft niet, qua oordopjes is het ook een puinhoop. Oordopjes horen hier: Wearables & NavigatieVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:50:
Ik weet nog niet waar ik een vraag kan stellen. ik kom er nog niet uit hoe Daarom doe ik het maar zo.
Ik heb van Philips de Fidelio s1 oordopjes.
pricewatch: Philips Fidelio S1 (Zwart)
Nu zit er een kabelbreuk in. De kabels zijn van glaskabel.
Waar kan ik deze laten maken?
alvast bedankt voor de hulp.
Nee, nee. Oordopjes worden onderweg gedragen dus wearables. Hoe bedoel je onlogisch?InFamous schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:59:
Allereerst welkom op GoT!
Je kickt momenteel een topic van bijna 13 jaar oud, dat is niet helemaal de bedoeling.
Je vraag gaat over audio, daarvoor hebben wij de categorie Audio en HiFi.
Wij verwachten hier wel enige mate van eigen inzet, dus voordat je in audio en hifi een topic opent, wat heb je zelf uitgezocht en wat heb je daarbij gevonden?
[ Voor 28% gewijzigd door Frozen op 12-01-2015 22:02 ]
Formerly known as Ragdoll
voordat je in audio en hifi een topic opent
[ Voor 6% gewijzigd door Frozen op 12-01-2015 22:03 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq