Ik weet niet of dit cosspost is maar ik denk het niet.
Ik had een systeem, 20 GB hd, en daar had ik
c:=5GB
d:=5GB
e:=10GB
Op c: had ik win 98se
Op d: had ik win XP prof. plus een dir met foto's
Op e: had ik allerlei install files en andere backup proggies
Nu heb ik c: & d: met fdisk verwijderd en op nieuw geformateerd zodat ik op c: win xp kon zetten en win 98 se verwijderen omdat ik het toch niet meer gebruik.
Dus nu heb ik:
Op c: heb ik win XP Prof.
Op d: heb ik foto's
Op e: heb ik allerlei install files en andere backup proggies
Wat is nou het vreemde ik heb alles weer geinstalleerd maar mijn HD\win xp gedraagd zich als een cd-rom speler. Alle opbouw is zeer traag. En vooral de opbouw van de foto's, maar ook sommige dir's met veel icoontjes.
Weet een van jullie of ik in dit geval een bepaalde instelling vergeten ben of zo wie zo gewoon ook moet doen.
Kan ik iets verkeert gedaan hebben met fdisk? ( zie hier boven wat ik met fdisk heb gedaan.
Ik had een systeem, 20 GB hd, en daar had ik
c:=5GB
d:=5GB
e:=10GB
Op c: had ik win 98se
Op d: had ik win XP prof. plus een dir met foto's
Op e: had ik allerlei install files en andere backup proggies
Nu heb ik c: & d: met fdisk verwijderd en op nieuw geformateerd zodat ik op c: win xp kon zetten en win 98 se verwijderen omdat ik het toch niet meer gebruik.
Dus nu heb ik:
Op c: heb ik win XP Prof.
Op d: heb ik foto's
Op e: heb ik allerlei install files en andere backup proggies
Wat is nou het vreemde ik heb alles weer geinstalleerd maar mijn HD\win xp gedraagd zich als een cd-rom speler. Alle opbouw is zeer traag. En vooral de opbouw van de foto's, maar ook sommige dir's met veel icoontjes.
Weet een van jullie of ik in dit geval een bepaalde instelling vergeten ben of zo wie zo gewoon ook moet doen.
Kan ik iets verkeert gedaan hebben met fdisk? ( zie hier boven wat ik met fdisk heb gedaan.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)