Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gratis UT, Q3 spelen waaro???

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

Topicstarter
(overleden)
Ik krijg over 2 weken kabel enne ik zou graag willen weten waar ik allemaal UT en Q3 en dat soort spellen gratis kan spelen.
(zonder dat je lid bent van een clan ofzo...)

Ik hoop dan dat ik me zo snel mogelijk bij jullie gamers kan voegen.... :D

Loekie

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:15

4POX

Everybody is wired

Bij UT kun je gewoon find internet games doen en hij vind meteen de server,,, Het is super simpel...

Ik weet niet hoe dat bij q3 gaat maar ik kan herinderen da dat vet bagger ging

AKA Rinkel weblog

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-11 09:21
gewoon gamespy (www.gamespy3d.com) downloaden, kan je al je shooters uit 1 programma starten.

Flickr | Lego collectie

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-11 20:13
Yep vinden van servers zit al ingebouwd ... en clans kosten geen geld hoor !! (tenminste de onze niet :) ) ... gewoon een beetje oefenen en (heel, heeeel) goed worden en zij betalen jou B-) *D ... (j/k).

PC Specs

Verwijderd

Voor Q3 moet je Arenaspy downloaden, das érg chill, kun je bij multiplayer in Q3 soort Gamespy servers opzoeken en opdelen in MOD, net als bij UT...

Verwijderd

Gamepoint.. moet je apart inbellen..

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Neuh, gamepoint kan je gewoon via de normale weg bereiken (de interne browser dus).

Verwijderd

gamepoint zuigt :r

Als je online gaat UTen of Q3en moet je de Demon UK of NL servers is pakken, die zijn lekker snel en daar zit ik ook regelmatig :)

Verwijderd

Ik speel zelf ook regelmatig Q3 op Wannadoo NL en NeVeRWHeRe 3-2 NL. Via GameSpy kun je eenvoudig goede servers vinden met lage ping. En het is gratis :)

Verwijderd

Hihi, op A2000 en Cistron zitten de beste van Nederland (zoals ik :P), dus dat lijkt me voor hem nie zo geschikt :)

Verwijderd

heeft tweakers ook nog steeds een ut server?

dat was destijds unreal.tweakers.net of zo

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
op de TDS UT servers moet je 2,50 per game betalen, maar omdat we je adres of rekening nummer niet weten laten we het maar zitten :)

http://unreal.snt.utwente.nl

unreal://130.89.238.28 7777 CTF InstaGib
unreal://130.89.238.28 10777 Strike Force
unreal://130.89.232.53 7777 DM InstaGib
unreal://130.89.232.53 9777 DM
en soms ook nog andere servers, en daar naast hebben we ook nog 4 servers die gereserveerd kunnen worden voor clan battles
http://unreal.snt.utwente.nl/tdsreserve

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

Topicstarter
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 september 2000 01:29 schreef [nM.Locutus] het volgende:
Hihi, op A2000 en Cistron zitten de beste van Nederland (zoals ik :P), dus dat lijkt me voor hem nie zo geschikt :)[/quote]Dus jij bent een van de betere? Nou dan kun je me vast wel vertellen wat de beste tactieken zijn??

Wat is trouwens je favo wapen in UT?
De mijne is de flakcannon + biorifle (zeker in combo met de strenght relic!)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hihi, op A2000 en Cistron zitten de beste van Nederland (zoals ik ), dus dat lijkt me voor hem nie zo geschikt [/quote][opschepmode=on]dan heb je zeker nog nooit tegen mij gespeeld :P ;)

Verwijderd

Uh.. guys, idd dat was de opschep-mode :P:P

Nee maar ff voor de duidelijkheid ik speel Q3, en géén UT! :P:P

Verwijderd

raikane eens een keer een potje quake??

zullen we zien wie beter is ;) :p

Verwijderd

uh G2, volgens mij speelt ie zelf UT :P

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

FACE Instagib RULES OWNES gewoon!
Instagib op Morpheus is ook gewoon zeer vet, zeker als je tegen iemand speelt die net zo goed is, met een frag limit van 150.. :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Morpheus? ip?

Verwijderd

zeg altruist
the price of freedom is..

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 september 2000 15:58 schreef -=!ME!=- het volgende:
FACE Instagib RULES OWNES gewoon!
Instagib op Morpheus is ook gewoon zeer vet, zeker als je tegen iemand speelt die net zo goed is, met een frag limit van 150.. :)[/quote]-=!ME!=- Betekent dit, dat ik ook Morpheus op mijn unreal server moet installeren? :)
Let me know, en dan zet ik de limit ook nog es op 150! Meteen ff Extrazzo en Vleermuis uitnodigen en we hebben weer een feesie! :P

Ow BTW voor geinteresseerden: 213.93.113.26, totdat Chello natuurlijk weer een ander IP toekent... :(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1