Supernitendo controller

Pagina: 1
Acties:

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 16:22
Ik heb een oude super nintendo met twee controllers.

Maar Ik kwam erachter dat mijn neef een controller zocht om de spellen te spelen op de computer. Dus een gamepad.

Maar hij wil weining knoppen.

Kan ik die controller van super nintendo beetje ombouwen tot een gamepad voor de computer?

ik heb geen gamepad met veel knoppen nodig.

ik hoor graag wat van jullie, de tweakers.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
zoek gewoon naar een computerwinkel en kijk voor zon simpele 6 button gamepad ofzo :?

• Silver7
  • Laatst online: 20-07 16:22
Op donderdag 28 maart 2002 20:59 schreef Koeskoes het volgende:
zoek gewoon naar een computerwinkel en kijk voor zon simpele 6 button gamepad ofzo :?
Ja, maar ze hebben dat niet meer. Ze hebben nu meer dan 8 knoppen en ze zitten allemaal in de weg.

van dat supernitendo is makkelijk.

• Sjoan
  • Laatst online: 08-08 12:51
Pad van de Super Nintendo heeft er zelf ook een stuk of 8.... En dan nog de vierpuntstoets erbij, dus eigenlijk negen :+

Verwijderd

Oooh jawel hoor - ze zijn er nog steeds... gewoon niet goed gezocht -- verder zeg ik niks :P

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 09:13
Meer een Hardware Algemeen topic.. (gamepads != i/o controllers ;))

OM => HA

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:10
tjongejongejongen ..wat een tweakers geest hier weer.
|:(

jah dat kan wel jah. ombouwen. keb een txt bestand waar een hele zooi console-joystick-tot-pc-joystick-ombouw-schemat'tjes instaan. geen id alleen waar moek ff zoeken.
email het je wel als ik het gevonden heb. :D

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Nintendo SNES controller pinout

Lijkt me niet dat je dat zomaar op je pc kan aansluiten.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• sarcast
Op vrijdag 29 maart 2002 09:00 schreef FastBunny het volgende:
Nintendo SNES controller pinout

Lijkt me niet dat je dat zomaar op je pc kan aansluiten.
even lezuh. : ' ombouwen' gewoon ff dat connectortje tweakuh zodat ie op je printerpoort past .. of iets dergelijks

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:04

Cheezus

Luiaard

Op vrijdag 29 maart 2002 09:28 schreef sarcast het volgende:

[..]

even lezuh. : ' ombouwen' gewoon ff dat connectortje tweakuh zodat ie op je printerpoort past .. of iets dergelijks
Misschien dat je er wel een ander stekkertje aan kunt breien maar je zult ook nog iets van drivers ervoor nodig hebben. Het lijkt me iig niet zo dat een standaard gamepad met 6 knoppen driver werkt.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Moet kunne ... wil ook wel weten hoe :p

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

als je mijn link volgt zie je dat dat ding met een datalijntje werkt. Dus zomaar ander stekkertje werkt niet zomaar. Dat wordt dus de hele binnenkant moeten veranderen. Succes hoor >:)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• sarcast
goed. dan kan het niet, wees lekker koppig, veel te vroeg man om daar elke keer op in te gaan. :z

voor de mensen die het wel willen proberen..

kijk ff in dit zippie:

http://64.119.161.167/dpadpr50.zip

en btw. daar zitten ook drivers in.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 12:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

4 jaar geleden kon je die dingen voor de PC overal kopen, als je nu eens ergens tweedehands gaat zoeken zul je er vast nog wel 1 voor weinig geld op de kop kunnen tikken.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Djeen
  • Laatst online: 16-12-2021
Op vrijdag 29 maart 2002 09:37 schreef sarcast het volgende:
goed. dan kan het niet, wees lekker koppig, veel te vroeg man om daar elke keer op in te gaan. :z

voor de mensen die het wel willen proberen..

kijk ff in dit zippie:

http://64.119.161.167/dpadpr50.zip

en btw. daar zitten ook drivers in.
Werken die drivers in XP pro ?ander zou ik wel es willen kijken voor een tweedehands PS controller)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zie je wel dat t kan !!!

Windows XP zal moeilijk worden denk ik, Windows NT (waar windows XP ook op is gebaseerd) schermen de poorten af ... al kan t wel werken omdat t een driver is ... ff proberen dus.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op vrijdag 29 maart 2002 10:01 schreef bas_konings het volgende:
Zie je wel dat t kan !!!

Windows XP zal moeilijk worden denk ik, Windows NT (waar windows XP ook op is gebaseerd) schermen de poorten af ... al kan t wel werken omdat t een driver is ... ff proberen dus.
Ja met drivers wel. Maar niet zommaar met het ombouwen wat ie eerst van plan was :)

Pagina: 1