Toon posts:

Gaat 't financieel slecht met mobiele telefonie?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Ik plaats dit bericht namens een vriend, hij lijkt een beetje leek... :) 't lukt 'm niet...

Maar waar 't om gaat: Op school hebben ze weer eens de geniale opdracht verzonnen om een stuk te schrijven (voor economie) voor een populair economisch blad. Wij doen de economische situatie in de telecomsector, en dan met name internetproviders en mobiele telefonie. Ik die eerste, hij die laatste.

Maar zijn vraag is dus: Gaat het financieel gezien wel zo slecht met de Nederlandse mobiele operators? Zo nee, waar komt dat door? (UMTS (vele investeringen))? En hoe ziet 't eruit voor de toekomst?

Alvast bedankt.

mzzls, marco

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:15

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

ik neem aan dat je dat zelf moet onderzoeken?? :?

Is dit huiswerkhulp? lijkt me wel een beetje :? en ik geloof dat dat niet mag :X

We've got that ring of confidence

Verwijderd

Topicstarter
Ehhh tja, da's nou 't probleem. Het is niet onmogelijk om te vinden, maar knippen en plakken uit een forum is nét ff iets makkelijker.... Als iemand net een kant en klaar antwoord heeft...

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Zoek eens een stukje uit de krant waar de bedragen van de UTMS licenties worden genoemd

Engeland €50.000.000.000
Frankrijk €40.000.000.000
Duitsland €70.000.000.000

Kan er een miljardje naast zitten, vage indicaties enzo, als je hier nog gelooft dat die sector gezond in elkaar zit heb je het een beetje mis denk ik. Volg je het verhaal van KPN? heeft ook een schuld van 15 miljard €. Het nieuws gelezen van AOL Time Warner $ 54 miljard afscrijving goodwill, in de telecom sector, omdat de aandeeltjes met gemiddeld 50% en meer zijn gedaald, dus positief zou je stuk niet worden. Maar kijk ook naar toekomstsenario's, ze gaan nog heus wel heel veel geld verdienen. Alleen is vaak de balans gewoon kut.

de rest is aan jou.

no comment

• McRed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-10-2025

McRed

Tromgeroffel....

Hier met deze link moet je wel een eind komen, ik denk alleen dat je docent deze ook wel kent dus pas op met knippen en plakken. ;)
http://www.nrc.nl/dossiers/Telecom/index.html

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet

Verwijderd

Ik heb toch het idee dat je ons een beetje als de oplossing voor jou of je vriend zijn schoolprobleem ziet.
Helaas zijn wij geen huiswerkforum en zullen dan ook niet meewerken aan deze huiswerkopdracht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.