Toon posts:

Geforce 2 MX 400 64 MB die niet goed werkt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe Geforce 2 gekocht, maar ik heb nu een klein probleempje. Als ik de drivers geinstalleerd heb en ik de pc opnieuw moet opstarten blijft de computer na het afsluiten van windows hangen met in de linkerhoek zon raar knipperend groen lichtje met een rode achtergrond. Hij liep daar op vast dus startte ik de pc maar opnieuw op. Nu stond er bij systeem/apparaatinfo wel dat mijn 3dkaart goed werkte maar de resolutie stond nog op 640 x 480 en 16 bit kleuren. Dus ging ik naar het configuratiescherm en kliktte ik op beeldscherm en dan naar instellingen om de resolutie te veranderen. Maar steeds als ik op instellingen druk reageert het configuratiescherm niet meer en ik kan dus niet mijn resolutie veranderen. Omdat mijn pc toch al redelijk verneukt was heb ik hem toen geformatteerd. Maar nadat ik dit gedaan had en opnieuw geprobeert had mijn resolutie te veranderen liep hij weer vast. Wie kent dit probleem en weet hoe hij dit moet oplossen.

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:31
al nieuwe drivers geprobeerd?
en welke drivers heb je , van Nvidia of die van je leveransier (asus, elsa, enz)

dot.blaat

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon de drivers van de cd-rom die erbij zat, op die cd-rom staat wel point of view, als je daar iets aan hebt....

Verwijderd

probeer eerst de nieuwste drivers maar eens:
http://www.viaarena.com/

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor maar die link is erg vaag post ff een exacte link want ik snap geen hol van die website (en heb geen zin om het uit te zoeken>:)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op donderdag 28 maart 2002 21:40 schreef born2game het volgende:
Sorry hoor maar die link is erg vaag post ff een exacte link want ik snap geen hol van die website (en heb geen zin om het uit te zoeken>:)
en wij moeten jou probleem wel uitzoeken :?

niet erg fair heh :{

maar ga naar www.tweakers.net/meuktracker en druk daar op ctrl-f en ga ff zoeken naar via, dan vindt je het wel :{
Pagina: 1