Nou jongens, ik heb um sinds gister en ik heb ut dus ff gespeeld maar ik vond er voor de zoveelste keer dus niet veel aan. Niet veel vernieuwd, alleen wat nieuw decor, wat opzich wel gezellig oogt, maar daar blijft het dan ook weer bij. Ik vind nog steeds dat het spel The Sims, alle add-ons gelijk al toen het spel uitkwam moest hebben (er moest dus al restaurant, strand etc.. in voorkomen). Volgens mij willen ze nu met die add-ons alleen nog maar geld verdienen, nou dat gun ik ze dus niet
Verwijderd
ik denk niet dat hij hem gekocht heeftOp donderdag 28 maart 2002 20:56 schreef Daap het volgende:
Waarom 'koop' je hem dan ?
Dat ook, maar hoe weet je of een spel leuk is zonder het te hebben 
Of misschien is hij wel ontzettend The Sims verslaafd.
There is no magic.
uuum, ik zei toch dat ik het spel had? En NEE ik heb het niet gekocht, ik heb het op een andere manierOp donderdag 28 maart 2002 20:58 schreef The Will het volgende:
Dat ook, maar hoe weet je of een spel leuk is zonder het te hebben
Ik had het tegen Daap 
En The Sims, tja alle uitbreidingen die ik heb gekocht zijn me tegen gevallen dus ik heb het gewoon maar links laten liggen.
En The Sims, tja alle uitbreidingen die ik heb gekocht zijn me tegen gevallen dus ik heb het gewoon maar links laten liggen.
There is no magic.
Verwijderd
Ze zouden gewoon es een keer "The Sims: Global Thermoneuclear Warfare" ofzo als expension pack moeten uitbrengen.
Laten we eerlijk zijn.. als je een paar uur dat spel heb gespeeld en je moet die klote sim weer vertellen om te gaan pissen en hij doet er weer 2 uur over om op te staan, te douchen en zich aan te kleden, dan wil je ze toch het liefst of pijnlijke wijze laten vermoorden door een paar Palestijnen ofzo?
Wat mij betreft dus "The Sims: The War on Terror" ofzo..
Laten we eerlijk zijn.. als je een paar uur dat spel heb gespeeld en je moet die klote sim weer vertellen om te gaan pissen en hij doet er weer 2 uur over om op te staan, te douchen en zich aan te kleden, dan wil je ze toch het liefst of pijnlijke wijze laten vermoorden door een paar Palestijnen ofzo?
Verwijderd
Op vrijdag 29 maart 2002 13:38 schreef the_tick het volgende:
Ze zouden gewoon es een keer "The Sims: Global Thermoneuclear Warfare" ofzo als expension pack moeten uitbrengen.

Verwijderd
nieuw hier?Op vrijdag 29 maart 2002 13:38 schreef the_tick het volgende:
Mooi die moek kopen.
Gewoon zodat ik dan alle delen heb.
Persoonlijk vind ik Hot Date de grootste/beste addon.
Gewoon zodat ik dan alle delen heb.
Persoonlijk vind ik Hot Date de grootste/beste addon.
jah... www.gameplay.com denk ik
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Pagina: 1