Verwijderd

Topicstarter
Hehe,
Mijn digicam is 3 volt en ik was op zoek naar een originele adapter. Dus ik in de winkel.
hmm ja shit 70 euro.. woeps
dus toen dacht ik, kan ik niet gewoon een regebare voeding nemen (die 2A kan leveren en ook 3 volt)?
en dan nog even zo pinnetje kopen om het in mijn digicam te proppen.
Kan iemand misschien helpen??

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:03

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je kan het proberen... Ik heb het ook een keer grpobeerd en dat werkte niet, m'n camera ging echt helemaal freaky doen en is pas nadat ik de batterijen 3 keer heb vervangen weer gaan werken. Ook verloopt je garantie als je dat doet.

Je kan het bsete een fotozaak zoeken die van die regelbare voedingen verkoopt. Als de verkoper zegt dat het wel zal werken vraag je of je het uit mag proberen, als het dan mis gaat kun je de verkoper de schuld geven >:)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:33

BaRF

bijna kerst

Op donderdag 28 maart 2002 20:30 schreef r0ck3t het volgende:
Hehe,
Mijn digicam is 3 volt en ik was op zoek naar een originele adapter. Dus ik in de winkel.
hmm ja shit 70 euro.. woeps
dus toen dacht ik, kan ik niet gewoon een regebare voeding nemen (die 2A kan leveren en ook 3 volt)?
en dan nog even zo pinnetje kopen om het in mijn digicam te proppen.
Kan iemand misschien helpen??
het probleem is wel dat je erg moet uitkijken dat jij of iemand anders het voltage niet op bijv. het dubbele zet, want dan heeft je cam een probleem... Ook moet je wel een gestabilizeerde voeding hebben!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

kijk bij conrad.nl

gestabiliseerd

29 gulden

en voor 1,50 ofzo iets kun je een blokkeerklepje kopen die ervoor zorgt dat je de toetsen niet kunt bewegen.

Verwijderd

vaak zit er nog een derde draadje bij..............
dus zit je vast aan de orginele voeding.............

ping, ping

Verwijderd

Lees dit eens mischien verander je van gedachten

[topic=235394/1/25]

Ik zou het maar niet doen als je camera je lief is. Tenzij je idd de fotograaf de schuld kunt geven

Kun je mooi een nieuwe uitzoeken :)

Verwijderd

Topicstarter
Met een gestabiliseerde adapter heb je toch geen last van een wisselend voltage?

Verwijderd

en een universele adaptor :D ?
kan je op 1.5-3.4.5-6-9 en 12V zetten
en je hebt verschillende aansluitingen

Verwijderd

op mn minolta werkt het perfect in iedergeval
Pagina: 1