optical out

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:51
op mijn playstation 2 zit optical out moet de ik dan op mijn aansluiting van mijn versterker of setje boxen ook die aansluiting hebben?

Ik heb een op mijn live 5.1 trouwens een totaal andere digitale uitgang (gewoon zo'n plugje)
hoe verbind je die met je versterker?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

sblive heeft een coaxial uit (alleen in dan in een ander plugje gestouwd als ik me niet vergis)

en de PS2 heeft idd de dts optisch uit. Je versterker moet een ingebouwde decorder hebben dus. Of je kan een aparte ac3 decoder kopen en em tussen je pro logic (met 5.1 ingangen zetten)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Haha sorry jordy ik wil het niet voor je verpesten maar wij hebben sinds kort adapters die optisch om kunnen zetten in coaxiaal en andersom :),Dus woon je in de buurt van tilburg....kom ff langs :)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ja..die dingen ken ik allang jeff,.. maar voor de mensen die het niet weten,..hij vroeg wat anders, en niet of er convertoren voor waren :9

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 22:26 schreef gitaarwerk het volgende:
ja..die dingen ken ik allang jeff,.. maar voor de mensen die het niet weten,..hij vroeg wat anders, en niet of er convertoren voor waren :9
Hij vroeg hoe hij die ps op zijn versterker aan kon sluiten dus het antwoord is daadwerkelijk wel met zon convertor.......(Have at you :P)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op donderdag 28 maart 2002 22:29 schreef Jazzy_jef het volgende:

[..]

Hij vroeg hoe hij die ps op zijn versterker aan kon sluiten dus het antwoord is daadwerkelijk wel met zon convertor.......(Have at you :P)
nopes.. hij vroeg hoe hij het meost aansluiten, en niet op iedere versterker zit een digitale ingang :) dus nog geneens over convertors..dat is passend maken :9

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 20:22 schreef robbynaish het volgende:
Ik heb een op mijn live 5.1 trouwens een totaal andere digitale uitgang (gewoon zo'n plugje)
hoe verbind je die met je versterker?
Op donderdag 28 maart 2002 22:32 schreef gitaarwerk het volgende:

[..]

nopes.. hij vroeg hoe hij het meost aansluiten, en niet op iedere versterker zit een digitale ingang :) dus nog geneens over convertors..dat is passend maken :9
Hij zegt tog dat er een digitale uitgang op zit hij zegt zelfs anders dan die optische duszszsz is het een coaxiale......

Nenenene >:)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op donderdag 28 maart 2002 22:36 schreef Jazzy_jef
w00terdet00t
:'(
jij gelijk..

Verwijderd

O+ *Sorry* O+

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sorry, maar zie toch echt de handleiding van de apparaten...

Je KAN het idd digital (coax of optisch) aansluiten, maar het HOEFT niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.