In winamp in het EQ scherm naast het EQ knopje staat een auto knoppie, wat doet die?
Zorgt ervoor dat als je iets aan de Equalizer-settings verandert, dit direct invloed heeft op het geluid(i.p.v. pas als er een nieuw nummer wordt gestart).
Tenminste, dat dacht ik. Maar is dus niet zo.
Tenminste, dat dacht ik. Maar is dus niet zo.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Dan ziet ie geloof ik de instellingen automatisch bij dat nummer op die stand.
Verwijderd
das onzinOp donderdag 28 maart 2002 20:21 schreef Ferdo het volgende:
Zorgt ervoor dat als je iets aan de Equalizer-settings verandert, dit direct invloed heeft op het geluid(i.p.v. pas als er een nieuw nummer wordt gestart).
is niet zo, net ff getestOp donderdag 28 maart 2002 20:21 schreef Ferdo het volgende:
Met Auto functie kan je een EQ setting toewijzen per nummer. Als auto dan aanstaat, selecteerd hij automatisch jou gekozen setting. Nummer na nummer.
Maar om alles in te stellen heb je wel wat te doen
Maar om alles in te stellen heb je wel wat te doen
Is het niet zo dat hij dan automagisch de eq instelling aanpast aan het genre van het mp3tje??
Daar komt het op neer, maar je moet wel zelf de genres toewijzen.Op donderdag 28 maart 2002 20:25 schreef Speedy_J het volgende:
Is het niet zo dat hij dan automagisch de eq instelling aanpast aan het genre van het mp3tje??
Ja ok, al staan er best wel een aantal voorgeprogrammeerdOp donderdag 28 maart 2002 20:26 schreef Vlabakje90 het volgende:
Daar komt het op neer, maar je moet wel zelf de genres toewijzen.
jep.Op donderdag 28 maart 2002 21:52 schreef Tranzity het volgende:
Behoorlijk onzinnig dus.
Net als deze reply...Op donderdag 28 maart 2002 21:54 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]
jep.
Pagina: 1