Reclame op tweakers.net > tweakers.shop

Pagina: 1
Acties:

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Topicstarter
Lo, ik had een paar op- en aanmerking over tweakers.net en dan over de shop van jullie.

Ten eerste alle reclame op de tweakers.net site. Tuurlijk reclame mag altijd (bedoel is jullie page).
Maar jullie overdrijven het naar mijn mening enorm, en tevens vind ik het tenopzichte van de andere bedrijven niet terecht zoveel reclame jullie erop plaatsen.
En ik kan me ook niet voorstellen dat de shop jullie betaald voor het maken van de reclame, zoveel als er te vinden is.

Dus ik vind dat het persoonlijk wel minder kan.
Wilde ik ff kwijt.

Verwijderd

Ik denk dat door gebrek aan adverteerders ze hun eigen reclame plaatsen :?.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op donderdag 28 maart 2002 20:13 schreef blijhoofd_bennie het volgende:
Lo, ik had een paar op- en aanmerking over tweakers.net en dan over de shop van jullie.

Ten eerste alle reclame op de tweakers.net site. Tuurlijk reclame mag altijd (bedoel is jullie page).
Maar jullie overdrijven het naar mijn mening enorm, en tevens vind ik het tenopzichte van de andere bedrijven niet terecht zoveel reclame jullie erop plaatsen.
En ik kan me ook niet voorstellen dat de shop jullie betaald voor het maken van de reclame, zoveel als er te vinden is.

Dus ik vind dat het persoonlijk wel minder kan.
Wilde ik ff kwijt.
Dit wel eens gelezen?
Welkom op Shop.tweakers.net!

Op deze site heeft Tweakers.net een aantal online shops geplaatst waarvan wij denken dat ze interessante producten aanbieden voor de bezoekers van Tweakers.net. Bij elke aankoop die je doet via Shop.tweakers.net wordt een deel van het bedrag aan Tweakers.net gedoneerd. Met deze inkomsten kan Tweakers.net de site nog verder verbeteren!
Dus van mij mogen ze er oplos adverteren :)
Is toch alleen maar ten goede?
Bovendien vind ik die banners lang niet zo erg om naar te kijken dan andere.

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 20:18 schreef sjuk het volgende:

[..]

[..]

Dus van mij mogen ze er oplos adverteren :)
Is toch alleen maar ten goede?
Bovendien vind ik die banners lang niet zo erg om naar te kijken dan andere.
Ik denk niet dat zaken er zo slecht voorstaan, want al die adverteerders in de pricewatch zullen ook wel niet voor niets krijgen :? en dat komt ook weer ten goede van tweakers.net. Ik vind dus een beetje overdreven, reclame mag, maar ik vind gewoon teveel. Heb zoiets van je ontkomt er niet aan gevoel.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
het probleem is alleen dat de reclame markt is ingestort, en als ze het hoofd boven water willen houden, ze dit soort dingen moeten doen omdat ze anders het financieel gezien niet halen... ;) Anders zouden ze het echtniet doen hoor ;)

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 20:25 schreef Plague het volgende:
het probleem is alleen dat de reclame markt is ingestort, en als ze het hoofd boven water willen houden, ze dit soort dingen moeten doen omdat ze anders het financieel gezien niet halen... ;) Anders zouden ze het echtniet doen hoor ;)
Vertrouw die ;) niet zo :P
Heb jij toevallig niet voor TellSell gewerkt (8>

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
enne, inloggen zorgt ervoor dat het grootste gedeelte van de banners weg gaat :) (de shopknoppen dan)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 20:27 schreef Kees het volgende:
enne, inloggen zorgt ervoor dat het grootste gedeelte van de banners weg gaat :) (de shopknoppen dan)
Aha :?
Maar mensen hebben niet altijd de behoefte om te reageren op topics. Ik reageer op dingen waar ik echt zeg van wow ja daar heb ik nog wel een mening over.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik reageer ook bijna nooit :)
maar het is dus wel handig om een autorefresh en de shopknoppen weg te hebben :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 20:31 schreef Kees het volgende:
ik reageer ook bijna nooit :)
maar het is dus wel handig om een autorefresh en de shopknoppen weg te hebben :)
Ok dat doe ik nou niet, heb zoeits als ik niet reageer log ik niet in :)
Maar ja die reclame vind ik soms gewoon te overmatig aanwezig (als ik dan niet ingelogd ben, voor wel weet ik niet).
Waarom maken ze niet een tweakers.online game :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 28 maart 2002 20:39 schreef blijhoofd_bennie het volgende:
Ok dat doe ik nou niet, heb zoeits als ik niet reageer log ik niet in :)
Tja, dan moet je ook reclame kijken, jou keuze. Hoeveel moeite is het nou :?.
We hebben meer views dan banners die verkocht worden. Kun je twee dingen doen, of loze banners waar niemand iets aan heeft neerzetten, of banners voor je eigen shop. Wat zou jij doen? En niet eerlijk ten opzichte van andere bedrijven? Als ze willen mogen ze zoveel bannerviews kopen als ze maar willen hoor.
Waarom maken ze niet een tweakers.online game :)
..en dat heeft met dit topic te maken omdat... :?.

Professioneel Hyves-weigeraar

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 20:50 schreef Wouter Tinus het volgende:

We hebben meer views dan banners die verkocht worden. Kun je twee dingen doen, of loze banners waar niemand iets aan heeft neerzetten, of banners voor je eigen shop. Wat zou jij doen? En niet eerlijk ten opzichte van andere bedrijven? Als ze willen mogen ze zoveel bannerviews kopen als ze maar willen hoor.
[..]
Dat klopt maar heb het over de bedrijven in de pricewatch die betalen toch ook neem ik aan? Gewoon 1 banner is toch wel voldoende al die knoppen aan de zijkant van de topics enz.
En als tweakers.net graag reclame popups wil verkopen, waarom promoten ze dat dan niet? Voor wat hoort wat, kan me geen banner herinneren van wilt u graag een banner plaatsen klik hier.
..en dat heeft met dit topic te maken omdat... :?.
Eigenlijk niet veel :P was ff een flauwe opmerking.

Maar ja ik vind gewoon al die reclame irritant (haat over het algemeen veel reclame op een page, geen idee waarom?)
Maar dat is wel duidelijk nu lijkt me :)
Case closes lijkt me :D ik heb mijn mening gegeven that's all.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 28 maart 2002 20:57 schreef blijhoofd_bennie het volgende:
Dat klopt maar heb het over de bedrijven in de pricewatch die betalen toch ook neem ik aan? Gewoon 1 banner is toch wel voldoende al die knoppen aan de zijkant van de topics enz.
Sommige bedrijven wel ja, en sommigen krijgen daarvoor ook gratis banners. Voor een permanente plaats op de frontpage moeten ze meer doen, servers sponsoren enzo ;).
En als tweakers.net graag reclame popups wil verkopen, waarom promoten ze dat dan niet? Voor wat hoort wat, kan me geen banner herinneren van wilt u graag een banner plaatsen klik hier.
Blech nee, popups doen we niet aan. Zo'n "uw banner hier?" ding is misschien wel iets, maar we hebben natuurlijk professionals in dienst die banners verkopen voor ons, en die zullen wel doen wat het beste is :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• blijhoofd_bennie
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 21:04 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Sommige bedrijven wel ja, en sommigen krijgen daarvoor ook gratis banners. Voor een permanente plaats op de frontpage moeten ze meer doen, servers sponsoren enzo ;).
[..]

Blech nee, popups doen we niet aan. Zo'n "uw banner hier?" ding is misschien wel iets, maar we hebben natuurlijk professionals in dienst die banners verkopen voor ons, en die zullen wel doen wat het beste is :).
Ik bedoelde ook geen popups sorry, maar gewoon een banner met PLAATS HIER UW BANNER
Pagina: 1