Mother, will they like this song?
Ik weet dat er in de National Geographic altijd erg mooie foto's van zeer hoge kwaliteit staan, misschien zou je die eens een mailtje kunnen sturen? Tis maar een ideetje.
Voor de rest zou ik het ook niet weten, maar zijn er geen posters op A2 formaat met een dolfijn?
Veel suc6 iig
Voor de rest zou ik het ook niet weten, maar zijn er geen posters op A2 formaat met een dolfijn?
Veel suc6 iig
Verwijderd
Wat jij zoekt is een site met stockfoto's. Ik weet er even niet een uit m'n hoofd, maar ik weet zeker dat je met dat keyword een stuk verder komt.
En W&G is toch eigenlijk niet bedoeld voor zulke vragen
[search=stockfoto]
Google: "stockphoto"
Succes
En W&G is toch eigenlijk niet bedoeld voor zulke vragen
[search=stockfoto]
Google: "stockphoto"
Succes
waarom loop je niet gewoon de expo in? daar liggen die dingen per dozijn
Negeren is vooruitzien
www.imagebank.com (kost wel poet)
http://creative.gettyimages.com/source/search/resultsmain.asp?txtSearch=dolphin&source=quickSearch&brand=tib
http://creative.gettyimages.com/source/search/resultsmain.asp?txtSearch=dolphin&source=quickSearch&brand=tib
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
misschien een probleem met copyrights enzo.Op donderdag 28 maart 2002 21:29 schreef Bzzje het volgende:
waarom loop je niet gewoon de expo in? daar liggen die dingen per dolfijn
heej TheLunatic als je misschien ff vertelt wat je ermee wil gaan doen...
Verwijderd
big poet zeker dan?Op donderdag 28 maart 2002 21:35 schreef Prammenhanger het volgende:
www.imagebank.com (kost wel poet)
Die vind je niet op internet. W&G is verder niet echt een zoekservice. Maar ik zou zeggen, loop langs het Dolfinarium of koop gewoon een grote poster. Op internet zul je dergelijke bestanden iig niet vinden, zullen bestanden zijn van 100 MB en als JPEG ook nog te groot.
Verder kun je inderdaad langs de verschillende stockbureau's maar een poster kopen is vele malen goedkoper.
Verder kun je inderdaad langs de verschillende stockbureau's maar een poster kopen is vele malen goedkoper.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()