Toon posts:

"de Abtronic Werkt ie wel of niet????

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje lui en daarom begin ik ook dik aan het worden. :Z Om aftevallen heb ik geen zin om naar fitnesscentrum te gaan, maar ik zag op tv de abtronic. Zou dat ding echt werken? Astronauten schijnen het ook gebruiken. Ik weet dat minder eten en bier drinken het beste is, maar dat kan ik nou eenmaal niet dus daarom komt zo'n apparaatje goed uit.
Maar werkt het ook?
Heeft iemand er ervaring mee?
:9

Verwijderd

Gratis tip:

Voordat je hier een topic opent is het een goed idee om even de Policy te lezen. Dan weet je wat er van je startpost in W&L verwacht wordt.

[on-topic]
Don't believe everything you see on TV/ Als je per se hulpmiddelen nodig hebt om je buikspieren te trainen, is het aan te raden een Ab-roller-achtig ding aan te schaffen. Is niet duur en je kan het eigenlijk niet fout doen. Denk eraan: discipline is belangrijker dan een goed apparaat.

/me is zelf niet zo gedisciplineerd, maar ja, je hoeft niet altijd zelf iets goed te doen om toch goed advies te kunnen geven

[/on-topic]

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 19:58 schreef schaarebier het volgende:
(ik ben lui, dik en wil zonder te werken dun worden met de abtronic)
Maar werkt het ook?
Nee.
Heeft iemand er ervaring mee?
Ja. Buikspieren trainen ala karatetraining is 10.000 keer effectiever dan dit apparaatje. Het ding vreet batterijen en is niet effectief. Wat wel effectief is is elke dag 100 situps doen. Niet compleet overeind komen maar met rechte rug en handen naast je hoofd je schouderbladen van de grond halen.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Dit heeft helaas niets met w&l vandoen... Zie ook ArtVandelay's post.

Dit topic is gesloten.