Toon posts:

MS Office op Linux

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
CodeWeaver heeft volgens mij een stap gedaan om windows software dichter bij linux te brengen.
Of je er blij mee moet zijn mag je zelf bepalen.
Ik denk dat het voor veel mensen wel interessant kan zijn.

http://codeweavers.com/about/press_releases/?id=20020327

Verwijderd

No offense, maar dit kon men een half jaar geleden al :P

En zo interessant vind ik het niet, abiword is veel mooier O+ :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, wist niet dat het al eerder kon. |:(
Ben met je eens dat AbiWord mooier en sneller is >:)

Maar voor bedrijven ben je dan wel van het gezeur af van, het werkt niet op linux bla bla bla.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Zie ook het topic [topic=451987]. Het schijnt goed te werken, maar Word en dergelijke doen het ook al een hele tijd goed in Wine. Daarnaast denk ik dat het aantal native programma's dat met .docs om kan gaan ondertussen ook bijna groot genoeg is om Word gewoon helemaal niet meer nodig te hebben. Ik wacht alleen nog op een enkel programma dat gewoon die bestanden omzet naar een of ander XML-formaat, dat elke willekeurige wordprocessor dan weer kan inlezen. Nu is het zo dat StarOffice een eigen converter heeft en andere programma's weer andere. Als dat gewoon zou kunnen worden samengevoegd (in wv* bijvoorbeeld) dan zou de ontwikkeling ervan waarschijnlijk sneller gaan.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja dit is oud nieuws... en er zijn al best veel topics over geweest eik. Desalniettemin, bedankt voor de mededeling :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.