Automatisch downloaden

Pagina: 1
Acties:

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 11:24
Ik heb perongeluk afgevinkt dat hij vraagt waar de download naartoe moet bij zip bestanden. Hij download ze nu thus automatisch naar een tijdelijke map. Weet iemand hoe ik dit weer aan kan zetten? Ik heb Windows XP (IE 6.0).

Ik heb gezocht en ik vond [topic=350083/1/25], maar dat werkte niet. Ik heb alle beveiligings opties weer op standaard gezet, maar nogsteeds download 'ie automatisch zip bestanden... :'(

Verwijderd

LEKKERE CHICKS DOWNLOADEN :P

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1106487277

Have fun >:)

• Ruuddie
Ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen.
Zo schakel je in dat je aan t eind van de download kan kiezen of je direct de download wil bekijken, of dat je um later wil openen.
Wat ik bedoel is dat je aan t begin van de download kan kiezen of je de download wil openen, of dat je um wil opslaan. Bij mij staat ie nu standaard ingesteld op openen, en ik kan niet meer kiezen dat ik um wil opslaan...

Verwijderd

Dat staat in de search. Dat weet ik want daar heb ik de oplossing hiervoor ook vandaan. Je zult met de settings van de extentie zip moeten rommelen.

• Ruuddie
Hebbes :)

Bij "mapopties -> bestandstypen" moet je voor de desbetreffende extensie (bij mij dus .zip) "openen na downloaden bevestigen" aanvinken.

't Is gelukt :D