Heeft iemand capture aan de gang gekregen op de asus agp-v6800 met de nieuwste asus 6.18 drivers. Ik krijg steeds een error bij asus live 4.4b. Het weergeven van tv-beelden op de monitor lukt wel, alleen het overschakelen naar capture niet. Dit werkte wel met de 5.33 drivers. Ligt het aan de drivers of moet ik nog iets extras installeren ?
Klopt. De ASUS Codec welke nodig is om video te capturen (das heel wat anders dan TV beeld op je monitor laten zien).. die zit ingebakken in de ASUS drivers. Dus wil je video kunnen capturen enzo dan raad ik je aan om de ASUS 5.33a drivers te gebruiken.
En nou maar wachten of ASUS nieuwe, op 6.18 gebaseerde, drivers gaat releasen.
En nou maar wachten of ASUS nieuwe, op 6.18 gebaseerde, drivers gaat releasen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dat klopt, maar ASUS heeft al drivers gereleased die gebaseerd zijn op de 6.18 drivers. Je kunt ze van de Duitse ftp site afhalen.
Deze hebben echter niet meer het ASUS menu zoals de 5.33 drivers, deze hebben hetzelfde menu als de nvidia reference drivers.
Deze hebben echter niet meer het ASUS menu zoals de 5.33 drivers, deze hebben hetzelfde menu als de nvidia reference drivers.