Toon posts:

Global Operations

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie speelt hem al en wat zijn de ervaringen ? Ik vind het echt een vet spel alleen jammer dat er zo weinig servers available zijn. En ik heb het nu dus over de public beta. Dus niet de warez versie die ook al uit is.

Verwijderd

Jah ik speel hem ook erg vaak echt vet spel iig als je een beetje leuke mede spelers hebt kvind het alleen irritant dat je neit kan zien als er een pass op zit .. gelukkig heb ik mede dankzij dit forum een aantal passwoorden gekregen van goeie servers :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 19:38 schreef Draxs het volgende:
Jah ik speel hem ook erg vaak echt vet spel iig als je een beetje leuke mede spelers hebt kvind het alleen irritant dat je neit kan zien als er een pass op zit .. gelukkig heb ik mede dankzij dit forum een aantal passwoorden gekregen van goeie servers :)
lucky you

Verwijderd

Gebruik search en find out 4 ur self :D (die passes bedoel ik hiermee :P)

Verwijderd

Topicstarter
Niets te vinden in de search onder global operations, maar goed. Dit spel heerst zwaar, nu nog even wachten op het volledige spel.

Als wat speelt men hier trouwens, ik regelmatig als medic, en dan even een heavy gunner wapen zoeken, kan je de rest nog eens helpen en je hebt fire power genoeg.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Op donderdag 28 maart 2002 19:50 schreef Sidewinder het volgende:
Niets te vinden in de search onder global operations, maar goed.
[topic=446090]
Dit spel heerst zwaar, nu nog even wachten op het volledige spel.
Nee hoor, het downloaden kopen niet waard :(

Verwijderd

ik speel al gewone commando recon is ook handig (zeker voor je medespelers) maar heavy gunner vind ik lame met commando kan je alles wel goed dus vind je een sniper ga je lekker met je sniper schieten etc ..

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 15:08

Damian

Insane Obtrusion

Ik speel het spel nu ook al een tijdje, en dan alleen single player. Ik vind het er wel lekker uit zien.

paar nadeeltjes.

Missies zijn een beetje onduidelijk, geen idee waar je af en toe heen moet, zoals met die missies met die hossies die je moet redden. Ik weet me god niet waar ik die lui heen moet karren, ik helemaal weer terug naar spawn, met die hosie, maar er gebeurde dus niets :(. Verder vind ik het gevoel dat je aan het schieten bent een beetje ver gezogt. Je ziet niet echt goed dat je wat raakt, en ik denk toch dat iemand echt wel dood is, als je een complete AK op hem ragt, weliswaar van afstand, dus niet alles zal raak zijn, maar ik raak hem toch echt wel een beetje, gezien ik netjes burstschoten gebruik. Dus echt het gevoel dat ik wat raak heb ik niet.

Multiplayer nog geen ervaring mee, kheb de gedownde versie, dus kan onlin gamen niet.

IMHO :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Pagina: 1