paar vraagjes before aanzetten.

Pagina: 1
Acties:

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
ik heb even een paar vraagjes om er zeker van te zijn dat het straks goed gaat wanneer ik em voor de eerste keer aanzet.
1 hoeveel pasta moet er op de heatsink, ik heb nu een druppelgrootte erop gedaan, en dat uitgesmeerd tot een dun laagje, moet het over het gehele opp. of alleen op dat vierkante blokje(das toch de core?)
2 moet ik nog bij die aansluitlabels van de HD ergens op letten? er zitten er 2 bij, op 1 staat waar wat in aan moet, bij de andere niet.
3als ik hem aanzet. moet ik dan meteen naar het bios toegaan om de procc. instelling te configurenen? of doet ie dat vanzelf al op de juiste snelheid.
4 er zit een jumper voor 100 of 133 mhz(epox kha+) waar is deze voor? en waar moet ie op?

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 19:12 schreef _ferry_ het volgende:
ik heb even een paar vraagjes om er zeker van te zijn dat het straks goed gaat wanneer ik em voor de eerste keer aanzet.
1 hoeveel pasta moet er op de heatsink, ik heb nu een druppelgrootte erop gedaan, en dat uitgesmeerd tot een dun laagje, moet het over het gehele opp. of alleen op dat vierkante blokje(das toch de core?)
2 moet ik nog bij die aansluitlabels van de HD ergens op letten? er zitten er 2 bij, op 1 staat waar wat in aan moet, bij de andere niet.
3als ik hem aanzet. moet ik dan meteen naar het bios toegaan om de procc. instelling te configurenen? of doet ie dat vanzelf al op de juiste snelheid.
4 er zit een jumper voor 100 of 133 mhz(epox kha+) waar is deze voor? en waar moet ie op?
ten eerste moet deze denk ik in HWA of PMG

1. je kunt het beste de pasta niet op de heatsink maar op de processor zelf aanbrengen(let op, alleen op de core, koelpasta heeft wel eens de neiging om te kunne geleiden :D ). een druppeltje en dan uitstrijken zodat er een dun laagje op zit.
2.wat zijn aansluitlabels?
4. die jumper is denk ik voor de fsb. het ligt aan de type processor waar je em op moet zetten.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op donderdag 28 maart 2002 19:12 schreef _ferry_ het volgende:

Doe alsjeblieft ALLEEN de core!

Beetje uitproberen in het begin, kan geen kwaad (gaat niets kapot van

Meestal staat dat meteen goed, kan je zien bij het booten

Voor je cpu om 'm op 100mhz of 133mhz te laten lopen. Tegenwoordig is alles 133mhz (voor amd dan), dus ff jumper op 133mhz zetten
Have fun :)

iStockphoto

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 19:18 schreef LAuWe het volgende:

[..]

ten eerste moet deze denk ik in HWA of PMG

1. je kunt het beste de pasta niet op de heatsink maar op de processor zelf aanbrengen(let op, alleen op de core, koelpasta heeft wel eens de neiging om te kunne geleiden :D ). een druppeltje en dan uitstrijken zodat er een dun laagje op zit.
2.wat zijn aansluitlabels?
4. die jumper is denk ik voor de fsb. het ligt aan de type processor waar je em op moet zetten.
2 die ata kabels of hoe hete die

idd, had hem beter in ander forum kenne posten, betje dom, zat hiero en d8 van oja, effe vragen, foei

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 19:20 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

Have fun :)
bedankt, dan ga ik hem denk zo maar eens annzetten, effe video+HD overzetten van deze computer waar ik nu op/achter zit