Enige tijd terug publiceerde Computer Idee een artikel waarin stond dat Canal+ gratis te ontvangen was met behulp van je tv-kaart en enige software. Zijn er mensen die het gelukt is om Canal+ via de tv-kaart te ontvangen. Ik twijfel namelijk of ik een tv-kaart moet kopen, omdat twee vrienden van me het niet gelukt is.
Verwijderd
Jah, beeld lukte aardig bij mij (nog niet heelemaal optimaal) maar het probleem was het geluid, het geluid is apart gecodeerd -> nog niet gekraakt.. ik gebruik het dus niet meer...
Het is eigenlijk zinloos. Beeld is gewoon slecht (als je het vergelijkt met gewone zenders) en het geluid ontbreekt.
[voxell was me voor :(]
[voxell was me voor :(]
Idem. En iedere keer als ik het proggie opstart mag ik mijn horizontal- en vertical lock opnieuw instellen. 
Alleen voor Canal+ zou ik absoluut geen TV-kaart kopen.
Alleen voor Canal+ zou ik absoluut geen TV-kaart kopen.
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Ik zou het wel doen, maar dan alleen voor het voetbal. (maar ik heb het nog niet gedaan.)
Voor het geluid zet je gewoon de radio aan.
Voor het geluid zet je gewoon de radio aan.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Hmmm ja.. maar als je win200 hebt zul je nog ff moeten w8en , wordt nog niet ondersteund (CableCrypt...)
Je krijgt het waarschijnlijk nooit voor elkaar om het beeld en het geluid syncrhroom te laten lopen.
Je ziet dat de bal geschopt wordt en hoort de schop pas/al 0.5 seconde later/eerder
Je ziet dat de bal geschopt wordt en hoort de schop pas/al 0.5 seconde later/eerder
Het werkt bij mij *perfect*..
Gewoon een simpele LifeView '98 kaart, 2e hands
en lekker Canal+ kijken 
Alleen jammer van het geluid..
Geef mij maar liever DivX ;-)
Gewoon een simpele LifeView '98 kaart, 2e hands
Alleen jammer van het geluid..
Geef mij maar liever DivX ;-)
Nothing is impossible
Verwijderd
of je neemt gewoon een abbo-tjeuh op canal+ dan krijg je mooi beeld, goed geluid en elke maand een gids van welke films er komen 
En het kijkt veel lekkerder op een 70cm breedbeeld TV.
En het kijkt veel lekkerder op een 70cm breedbeeld TV.
Verwijderd
tv-kaart werkt wel, alleen niet goed genoeg. De vertical/horizontal lock was bij mij niet sterk genoeg, ik moest iedere minuut ofsow opnieuw locken.
luxcrypt: oude analoge rtl4 decoder voor de sataliet, die is om te bouwen tot canal+ decoder. schema's zijn op www te vinden
luxcrypt: oude analoge rtl4 decoder voor de sataliet, die is om te bouwen tot canal+ decoder. schema's zijn op www te vinden
(Off-topic)
Sorry VR6Demon, Ik moet zeggen dat aan je uitspraak onderaan (God created...)een beetje een nare naasmaak aan zit. God was het namelijk niet die VW heeft gemaakt het was ene AH (niet de buurtsuper).
Sorry ben een beetje in een zeikstemming
(/Off-topic)
Ff een ander vraagje
Is de manier van scramblen hetzelfde in elk land?
Ik was van plan om hier ook een TV kaartje te kopen, maar begin nu ernstig te twijfelen.
Sorry VR6Demon, Ik moet zeggen dat aan je uitspraak onderaan (God created...)een beetje een nare naasmaak aan zit. God was het namelijk niet die VW heeft gemaakt het was ene AH (niet de buurtsuper).
Sorry ben een beetje in een zeikstemming
(/Off-topic)
Ff een ander vraagje
Is de manier van scramblen hetzelfde in elk land?
Ik was van plan om hier ook een TV kaartje te kopen, maar begin nu ernstig te twijfelen.
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
LuxCrypt werkt idd beter dan dat geneuzel met een TV-Kaart.
* Diamon heeft ook een Crypt-tje, alleen de TV werkt niet echt mee
* Diamon heeft ook een Crypt-tje, alleen de TV werkt niet echt mee
And The Only One
Verwijderd
Ik ben ook van plan het op mijn nieuwe pc te gebruiken, ik heb een WinTV Go! kaart besteld....weet iemand of het hiermee werkt/zoja waar is het te downen?
bvd!
bvd!
LuxCrypt info URL? Winkel?
Mmmmmmmmmm als je effe naar www.jammermaarmagniet.com gaat, daar heb je een uitstekende uitleg hoe en wat.
Dat bloemetje doet wonderen "hint"
Dat bloemetje doet wonderen "hint"
And The Only One
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()