Op donderdag 28 maart 2002 19:34 schreef TheLemon het volgende:
Tsjah, koop gewoon een stuk 7- of 8-aderige (weet ff niet precies meer) kabel van 20 meter en soldeer de juiste plugjes eraan. Zal wel dure kabel zijn denk ik, tientje per meter ofzo moet je niet van opkijken. (idee: probeer het eens met een printerkabel, die heeft denk ik zat adertjes en die ken je wel krijgen van twintig meter)
(nog idee: UTP Cat5 kabel, ook nog eens mooi getwiste paartjes vind je audio ook leuk over lange afstand!)
heb nog een meter of 80 liggen van utp cat5e kabel (5e jah) maar da is niet voor s-video signaal gemaakt dus lijkt mij dat je suckie beeld krijgt over 20 meter (toch???)
kijk, ik kan ook wel gewoon een 20 meter profigold svhs kabel halen (150 piek ofzow???) waar je toch vrij zeker top kwaliteit mee krijgt en een losse audio kabel, maar die audio kabel past niet meer in m'n gootje en die videokabel leg ik zeg maar Onder m'n gootje (waar ik dus niet ook nog eens een audiokabel bij wil hebben)
.
(m'n goot zit tegen de plint aan voor de duidelijkheid)..
en daarom MOET ik dus zo'n kabel hebben, maar ik heb zo'n id dat ik toch maar een losse audio kabel erlangs ga trekken, arg.@%6