[Nero] 90 Minz cd + LiteOn 16x10x40x == Error

Pagina: 1
Acties:

• FireWire
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Topicstarter
Ik heb Nero 5.5.7.8 iig de nieuwste
Ik heb een bestand van 704 MB (738.308.096 bytes)
Ik heb een mooie Platinum CD-R van 90 Minz 1x - 24x

En een irritante error in Nero over dat me cd te klein is, Andere 90 Minz cd gepakt (Ik heb er meerdere gekocht ;)) zelfde fout |:(

Iemand een idee?

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:18

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Wat voor brander?

Verwijderd

Omdat je de CD moet overburnen tot 90 minuten.

• FireWire
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Topicstarter
[Nero] 90 Minz cd + LiteOn 16x10x40x == Error

LiteOn 16x10x40x is dus de brander

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Het is simpel je brander ondersteunt waarschijnlijk geen 90 minuten cd'tjes (kijk in handleiding) :)
En als het wel zo is zet overburnen in nero aan, dan kan je die 704 mb wel schrijven. (704 mb past ook wel op 80 minuten cd'tje met overburnen) ;)

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• d-Frag
  • Laatst online: 13-04 10:39

d-Frag

74% completed

In Nero moet je onder bestand->voorkeuren->expert functies het vinkje bij : overburn disc at once aanzetten.
Even de duur van de CD aangeven en klaar ben je.
Bij het branden krijg je nog wel een waarschuwing, maar diem oet je negeren (heb al 2 dozen 99min cd's weggebrand met een Lite-On 16x10x40 zonder problemen).

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• FireWire
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Topicstarter
Thnx het werkt nu :9
* FireWire is echt blij

Iedereen bedankt :)

Pagina: 1