Toon posts:

[Artic silver]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb heel wat tubbes van dat spul en spuit onder elke CPU van die troep maar ik ben er achter gekomen dat ik veel te veel gebruik.

Ik moest een AMD MP dual inelkaar zetten en die werd veel te warm (Stessed 69) nu heb ik alle artic silver verwijderd en nu is die stressed 53 een heel verschil dus, werkt artic silver echt zo in je nadeel als je teveel gebruikt ???

(ik heb 20 kleine tubbes overgekocht voor 25E :))

Verwijderd

ja, want de zaak is om de kleine gaatje op te vullen, niet om 2mm wamtegeleiding extra te plaatsen, dat is zinloos.

Verwijderd

Stuur ff een tube op naar mij dan :) Stort ik wel wat op je rekening. Heb die troep nie meer en geen zin om 8 euro verzendkosten + 8 euro te betale voor tube :/

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 15:01

shades

huh ?

Ik heb arctic silver 3 op mijn heatsink geplamuurd met oude creditcard zoals hun site beschreven staat. toen de core bedekt met een dun laagje prut zoals op hun site beschreven. Indien in mijn delta op 12V laat jagen: idle ~33, stressed ~43C (Athlon 1,4 not oc'ed). Nu draait delta op 5V *D : idle ~47C, stressed ~54C (moet nog voor geoptimalizeerde airflow gaan zorgen, 120mm fan in op 5V en een 60mm vlak achter de cpu voor out-take. ga tzt wel pics laten zien denk ik)

Maare arctic werkt goed indien goed toegepast maar dat geld voor alles..

https://k1600gt.nl

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

ik als super noob als het gaat over koelers en koel pasta is er iets van een duidelike howto for dit ?

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 10:00

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

met google kom je wel een end ;+

Zoals boven wordt gezegd moet je echt mooi dun laagie gebruiken en zorgen dat je airflow in je kast goed geregeld is, helpt een hoop. Ik heb aan de zijkan van me kast een koeler die naar binnen blaast (recht op cpu & vga) en bovenin de kast een koeler die naar buiten blaast.
Hierdoor is het lekker koel in me kast en warm in mijn kamer ;)

Maare kan ik niet zon tubetje overkopen, want ik hep helemaal nix meer ;)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Op donderdag 28 maart 2002 18:41 schreef T-Mug het volgende:
Ik heb heel wat tubbes van dat spul en spuit onder elke CPU van die troep maar ik ben er achter gekomen dat ik veel te veel gebruik.

Ik moest een AMD MP dual inelkaar zetten en die werd veel te warm (Stessed 69) nu heb ik alle artic silver verwijderd en nu is die stressed 53 een heel verschil dus, werkt artic silver echt zo in je nadeel als je teveel gebruikt ???

(ik heb 20 kleine tubbes overgekocht voor 25E :))
veeeeel te veel. ik wil er ook wel 1hoor (zijn ze hersluitbaar?, anders 2).....

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• FragFrog
  • Laatst online: 21:18
Op donderdag 28 maart 2002 21:32 schreef enriqueeeee het volgende:
ik als super noob als het gaat over koelers en koel pasta is er iets van een duidelike howto for dit ?
Ga naar het main topic, OC&Cm, kijk helemaal bovenaan en klik op de faq :)

AS hier nog niet toegepast (had tube liggen, blijkt stomme proc geboxed |:(), maar idd is het alleen bedoelt om de minescule putjes in het metaal op te vullen... Daar heb je geen dikke lagen voor nodig :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Pagina: 1