telfort abonnement opzeggen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb slecht bereik met telfort.na heel wat gebel en geklaag bij de helpdesk is mij toegezegd dat ik mijn abonnement kostenloos op kon zeggen als het niet binnen een maand veranderde.
dus ik bel terug na een maand, zegt de helpdesk:"nee meneer dat is echt niet mogelijk. misschien als u een officiele klachtenbrief schrijft."
heeft iemand hier al ervaring mee. want ik word een beetje ziek van het niet bereikbaar zijn.
(omgeving loosbroek. zal wel niemand kennen)

ik heb al een vodafone 120 abbo besteld dus dat wordt opgelost als het goed is, maar ik heb geen zin om nog 5 maanden te gaan betalen voor iets dat ik toch niet gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28048

Ik geef je hier zelf heel weinig kans op helaas. Ik heb hetzelfde probleem gehad met Ben. Ik woon zelf in oss en ik ken loosbroek idd. Wat ze dan voorstellen is om je abbo per direct te beeindigen maar dan moet wel het resterende abbo geld ineens worden overgemaakt. ook een klachtenbrief naar ben heeft toen niet veel geholpen. Mocht je het toch willen proberen wens ik je in ieder geval veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33213

Ik ben ook al maanden bezig om m'n contract te beëindigen vanwege de slechte dekking (helemaal geen dekking) Na zes brieven gestuurd te hebben waarvan 2 aangetekend reageerde ze alleen op die 2 aangetekende met zo'n standaard rotbrief met als onderwerp Pak&bel ik heb een clarity abbo. maar dat ter zijde, ik loop vijf maanden met abbo. kosten achter ik ga ze niet betalen. Ze dreigde met de afdeling incasso, wanneer zij mij contacteren laat ik m'n advocaat de zaak verder afhandelen. Ik had nog wel een Clarity 360 voor 2 jaar. De tientallen telefoontjes wilden niet helpen, de helpdesk daar kan alleen informatie geven, maar ze kunnen je niet helpen, ik heb nu inmiddels KPN als ik hun bel lossen zij meteen dingen voor mij op, en zo hoort het!

KORTOM Telfort deugt niet.
Ik raad iedereen ten zeerste af Telfort te nemen, en laat je niet verleiden door die goedkope tarieven, want goedkoop is duurkoop in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Mijn vriendin heeft bij Telfort gewerkt (ook nog eens een slecht werkgever naast slechte service). De klachten belanden gewoon in de prullenbak.

Serieus: nota-klachten, dekkingsklachten: er wordt niets aan gedaan. Om de simpele reden dat er geen procedure op was.

Telfort heeft de helpdesk uitbesteed aan Call-IT, maar bij mijn weten wordt die langzaam weggeschoven en gaat Telfort de helpdesks in eigen beheer zetten. Geeft toch genoeg aan dat men er zo snel mogelijk van af wil.

Nog een leuk feit: op het moment dat Vodafone Libertel overnam, werd de Telfort-dekking, die deels door Libertel mogelijk werd gemaakt (op plaatsen waar Telfort op het Libertel-netwerk werkte als er geen eigen zendmasten stonden), direct geschrapt. Vodafone wou namelijk niet geassocieerd worden met een bedrijf waarvan de servicegraad als "dubieus" bestempeld werd.

Als ik de topicstarter was, zou ik Telfort een brief sturen waarin je aangeeft dat je je abonnement wil opzeggen, en dat het kostenloos zou zijn zoals in overleg met de Helpdesk. Indien er geen gehoor wordt gegeven, kun je de OPTA inschakelen.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-06 17:57

Martijn02

/* No Comment */

Ook ik heb welgeteld 2 klachtenbrieven naar Telfort gestuurd, waarvan eentje aangetekend, op geen van beide heb ik ooit wat gehoord. klinkt dus bekend, brieven schijven heeft dus geen zin.

Is er niet een of ander consumentenprogramma die hier iets aan doet? OPTA? Is toch belachelijk als een bedrijf brieven die ze liever niet zouden willen krijgen zomaar weggooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:45

uibeltje

Idiotheque

Op donderdag 28 maart 2002 22:09 schreef Martijn02 het volgende:
Ook ik heb welgeteld 2 klachtenbrieven naar Telfort gestuurd, waarvan eentje aangetekend, op geen van beide heb ik ooit wat gehoord. klinkt dus bekend, brieven schijven heeft dus geen zin.

Is er niet een of ander consumentenprogramma die hier iets aan doet? OPTA? Is toch belachelijk als een bedrijf brieven die ze liever niet zouden willen krijgen zomaar weggooit?
Ik denk dat Bart-Willem gelijk heeft: gewoon een brief schrijven waarin een eis staat van je, omdat je dat volgens hun EIGEN woorden recht tot toe hebt. Geven ze daar geen gehoor aan, wederom brief sturen en zeggen dat je de OPTA inschakelt. Let maar op dat ze dan ineens erg actief worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je krijgt binnen 30 dagen antwoord op je brief, mits je de nodige kosten hebt gemaakt om ze aangetekend versturen. Als ze niet antwoorden hangen ze! Jij kunt dan je bewijzen overleggen dat je ze aangetekend hebt verstuurd. ik heb inmiddels al een dossier samengesteld voor het incassobureau en/of de deurwaarder. Ik gun iedereen het licht in hun ogen, behalve Telfort dat er binnenkort ook nog eens even een naamswijziging door gaat voeren (O2) als ze dat geld nou eens gebruiken voor de dienstverlening zou dat op termijn een betere naam kunnen betekenen.

Ik wens iedereen veel sterkte die met Telfort te maken heeft, want het is een nachtmerrie die zijn weerga niet kent! Maar je hoeft er ook niet wakker van te liggen, want ze zijn het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Laatst online: 27-06 17:57

Martijn02

/* No Comment */

Op donderdag 28 maart 2002 22:31 schreef Mr_Chapel het volgende:
Je krijgt binnen 30 dagen antwoord op je brief, mits je de nodige kosten hebt gemaakt om ze aangetekend versturen. Als ze niet antwoorden hangen ze! Jij kunt dan je bewijzen overleggen dat je ze aangetekend hebt verstuurd. ik heb inmiddels al een dossier samengesteld voor het incassobureau en/of de deurwaarder.
Hoe zit dat juridisch dan? Hoef je dan niet meer te betalen ofzo? Leg eens uit hoe dat zit?
Ik gun iedereen het licht in hun ogen, behalve Telfort dat er binnenkort ook nog eens even een naamswijziging door gaat voeren (O2) als ze dat geld nou eens gebruiken voor de dienstverlening zou dat op termijn een betere naam kunnen betekenen.
Helemaal mee eens
Ik wens iedereen veel sterkte die met Telfort te maken heeft, want het is een nachtmerrie die zijn weerga niet kent! Maar je hoeft er ook niet wakker van te liggen, want ze zijn het niet waard.
Inderdaad, ik heb het opgegeven iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt een contract met Telfort; zij leveren hun diensten en in ruil daarvoor betaal jij je rekening dat is logisch.
Maar als zij hun diensten niet leveren is dat juridisch gezien wanprestatie, een toerekenbare tekortkoming aan hun kant dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Ik heb eigenlijke de omgekeerde ervaring met brieven naar Telfort :)

Ik heb de afgelopen 2 jaar 2 x een klacht verstuurd (eenmaal over verkeerde facturen en pas geleden nog over een verkeerde SIM swap (nummerbehoud)) en beide brieven heb ik onaangetekend verstuurd (lekker goedkoop :9).

Op beide brieven kreeg ik na 30 dagen een min of meer standaard brief terug waarin stond dat ik 1 maand abo geld zou terug krijgen, en dat gebeurd dan ook steeds!! Abo is 45€ p maand dus toch wel netjes!

Ik raad mensen juist aan om een brief te sturen. Maandje abonnement is altijd meegenomen!

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1