Toon posts:

hk gedoe

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HlpDsK is altijd de grootste mierenneuker als het om bijvoorbeeld een felicitatie topic voor de regular sjaak op GoT gaat, maar zodra er een topic voor hem is blijft ie open. |:( Lijkt me niet dat hij een uitzondering is op de (misschien zelfs door hem bedachte) regels. Wat een arrogant gedrag.

Nu was 't dus mijn beurt om te mierenneuken. Als we zo doorgaan wordt 't een heus mierenbordeel hier. ;(

Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/452608/1?limit=25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het is mij nog nooit opgevallen, misschien scheelt het als je het adres van dat andere topic ook ff post? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

1e gedachte bij het zien van dit topic:

'<zucht>, weer een HlpDsK-zeik topic :z'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 18:02 schreef DataBeest het volgende:
Het is mij nog nooit opgevallen, misschien scheelt het als je het adres van dat andere topic ook ff post? :?
Bijv.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/210653
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/399380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 28 maart 2002 18:05 schreef OProg het volgende:

:?

Had ieder crewlid kunnen zijn hoor, en on-topic: inconsequent is het wel. Topics waarin normale users worden gefeliciteerd met hun x aantal jaar op GoT worden echt wel gesloten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 17:04
Op donderdag 28 maart 2002 18:05 schreef OProg het volgende:

is dit ontopic :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Zet het dan in SU. :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 18:09 schreef DataBeest het volgende:
Zet het dan in SU. :P
Op aanraden van een mod heb ik m'n gezeik in LA neergekwakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op donderdag 28 maart 2002 18:05 schreef surreal het volgende:

[..]

Bijv.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/210653
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/399380
leuke voorbeelden hoor :z beide niet door HlpDsK gesloten :z

volgens mij lijkt het gewoon niet mogelijk om tegen HlpDsK te doen als normale user: óf je aanbidt hem, óf je hebt een scheithekel aan hem. HlpDsK is ook maar een mens die post op een leuk computerforumpje hoor ;)

Al dat opgefokte/overdreven gedoe van jullie steeds snap ik niet echt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 28 maart 2002 18:08 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

:?

Had ieder crewlid kunnen zijn hoor, en on-topic: inconsequent is het wel. Topics waarin normale users worden gefeliciteerd met hun x aantal jaar op GoT worden echt wel gesloten..
Ik had er "<zucht>, weer een HlpDsK / HK -zeik topic" van moeten maken...

Die 2 topics die ik hier genoemd zie worden zijn geen topics die door HlpDsK gesloten zijn, dus kom dan met betere argumenten aan als je op de man wil spelen...

Ik moet zeggen dat het wel waar is wat je zegt, tis gewoon een mijlpaal, maar, och, de sfeer gaat er niet door omlaag, veel users vinden het leuk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sorry hoor, maar ga ff ergens anders ongefundeerd zeiken.

Er zijn ZAT andere felicitatietopics die ook niet door hem gesloten zijn, ik heb op mijn verjaardag ook niet een (nog extreme offtopic) topic in AV gesloten..

niemand die daarover ging zeiken... En nu is er een voor hem en JAWEL, een topic in LA...

Ga 'm maar lekker in SU zetten dan.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 18:15 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik had er "<zucht>, weer een HlpDsK / HK -zeik topic" van moeten maken...

Die 2 topics die ik hier genoemd zie worden zijn geen topics die door HlpDsK gesloten zijn, dus kom dan met betere argumenten aan als je op de man wil spelen...
Ik noemde maar een voorbeeld van dezelfde soort topics die juist WEL werden gesloten. Het beleid is op de HK voor elke mod hetzelfde lijkt mij, dus wie 'm gesloten heeft maakt dan ook niet meer uit.

Maar als je een beter argument wilt, sure.
Zijn er nog mensen hier die een mijlpaal hebben gehaald. Online, IRL, of anderzins?
Mijlpaal topic. Lijkt me toch echt dat 2 jaar geregged op GoT een mijlpaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel erg typisch om te zien hoe er weer allerlei mensen uit het houtwerk komen gekropen als het over mij gaat. Want je beweert wel dat het voor elk crewlid hetzelfde is, maar dat is dus bewezen niet zo. Er zijn meer dan zat topics te vinden, dan wel verjaardag, mijlpaal, speciale gelegenheid, nieuw werk, weet ik veel, van de rest van de crew. En dan zie ik geen commentaar.

Dus als je iets tegen mij als persoon hebt heb dan ook de ballen om daar gewoon voor uit te komen en ga niet op de man spelen door elk willekeurig dingetje aan te grijpen ff flink te zeiken.

Trouwens .. lang niet alle losse mijlpaal/verjaardag-draadjes gaan ook dicht met een link naar het algemene topic. Daar blijven er van gewone users ook zat van staan. Als ze een speciaal tintje hebben.

Weet je wat het is .. jij, met dit topic, zorgt voor de verstikkende sfeer waar je zelf en anderen zo vaak over vallen. "De crew is zo streng". Maar als er dan eens wat losser gedaan wordt ben je er wel als de kippen bij om te zeiken over ongelijkheid e.d.
En dan imo puur omdat het over mij gaat. Een gewone user was geen probleem voor je geweest, of een andere crewlid. Zeker niet genoeg om er toch vooral maar weer een topic aan te wijden. Je wilt een heel streng regime, én je wilt een relaxte sfeer. Allebei tegelijk. Dat gaat dus niet. Kies iets.

En ja dit zul je wel weer als machtsgeilheid betitelen, maar het is toch het voorrecht dat aan crewleden is gegeven om te beslissen wat open blijft en wat niet. Het is een hele verantwoordelijkheid, en simpelweg echt werk om daar dagelijks mee bezig te zijn. En als jij wil dat dat niet met een hels regime gepast gaat zul je toch echt moeten accepteren dat de crew zich bediend in een zekere mate van vrijheid in zake dit soort topics. Unfair! Ja vast .. in jouw ogen. Je houdt nooit 100% tevreden hier.

Ik heb mijn 'verjaardag' gisterennacht in het mijlpalendraadje gepost, en ik heb er geen nieuw topic voor gestart. Dat is voor mij gedaan, omdat ik nou eenmaal een bekende verschijning ben hier. Net als de rest van de crew. Verjaardagsdraadjes te overvloed die nog los open staan hoor als je zoekt. Nu weer 1. En als er dan ineens 5 tegelijk gestart worden zonder enige toegevoegde waarde (wederom volgens ons eigen inzicht) dan gaan ze gebundeld worden ja naar het algemene topic. En de kans is aardig dat de mijne dan ook meegaat gewoon. Ik lig er niet wakker van hoor. Dat is gewoon schipperen en mensenwerk. Ik ben niet van plan om me aan jou te gaan verantwoorden omdat je weer iets gevonden hebt wat je niet bevalt. Net zo min als dat ik m'n vrijheid in het uitoefenen van mijn functie laat beperken door topics als deze. Ook al ben je het daar niet mee eens.

Probeer eens te snappen aub dat het vrijwilligers werk is, en vrij ondankbaar werk ook nog. En toch doen we het als crew graag voor jullie. Zelfs voor jou ja. Zelfs als je dit soort topics opent.

Afijn, genoeg geluld weer, ik ga nu verder met casemodden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:15
Op donderdag 28 maart 2002 19:39 schreef HlpDsK een heel verhaal:
ff de jubelaris een hart onder de riem steken :)

Volgens mij is er maar één miereneuker...en dat is de topicstarter.
Dat je er nog op ingaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Helemaal mee eens surreal!

Die hlpdsk topic gaat over 2 jaar aanwezig zijn op GoT. Dat is gewoon een mijlpaal. Daar is een apart draadje voor. Dus het hlpdsk draadje moet gewoon dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inprinciepe heb je gelijk maar wat maakt het uit.
Mij in iedergeval niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 28 maart 2002 19:39 schreef HlpDsK het volgende:

Probeer eens te snappen aub dat het vrijwilligers werk is, en vrij ondankbaar werk ook nog. En toch doen we het als crew graag voor jullie. Zelfs voor jou ja. Zelfs als je dit soort topics opent.
Ben ik het niet mee eens.

Als ik kijk naar wat jullie doen is het niet ondankbaar. Over het algemeen hebben de tweakers respect voor jullie en zijn ze gewoon aardig tegen jullie.

Dit topic, waar ik ook in heb gereageerd aan de kant van de topicstarter, is niet persoonlijk op jou gericht, maar op dat ene draadje. Dat wil niet zeggen dat je werk ondankbaar is, dit topic is namelijk niet bedoeld om jou te pesten. (neem ik even in goed vertrouwen richting surreal aan)

Velen zijn blij met dit forum en ook bijna iedereen snapt dat het forum niet zonder de crew kan draaien, en dat we dus niet zonder jullie kunnen. Tegenover kritiek-topics (aanvaard het gewoon als feedback) als deze staan genoeg compliment- en aanbid-topics, zeker over hlpdsk. Als modje/adje krijg je gewoon feedback, overwegend positief maar daar zit ook kritiek tussen.
Helaas krijg je deze feedback niet altijd onder het labeltje feedback aangeboden, maar moet je het echt uit sommige topics halen, waaronder deze. (helaas zegt suerreal het niet helemaal mooi, die eerste zin had beter kunnen zijn: "HlpDsk is behoorlijk streng in het modden van felicitatie- en mijnpaal-topics, maar nu er een topic voor hem is blijft ie open.")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op donderdag 28 maart 2002 22:09 schreef svdmeer het volgende:
Helemaal mee eens surreal!

Die hlpdsk topic gaat over 2 jaar aanwezig zijn op GoT. Dat is gewoon een mijlpaal. Daar is een apart draadje voor. Dus het hlpdsk draadje moet gewoon dicht.
Lees de post van HlpDsk eens voordat je met dit soort opmerkingen aan komt zetten.

Edit:

Zo, jij typt verrekte snel. :)
Ik neem hierbij mijn woorde terug. :*

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op donderdag 28 maart 2002 17:55 schreef surreal het volgende:
HlpDsK is altijd de grootste mierenneuker als het om bijvoorbeeld een felicitatie topic voor de regular sjaak op GoT gaat, maar zodra er een topic voor hem is blijft ie open. |:( Lijkt me niet dat hij een uitzondering is op de (misschien zelfs door hem bedachte) regels. Wat een arrogant gedrag.
]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/452608/1?limit=25[/url].
Weet je wat nou zo grappig is ? Dat jij hier komt blaten, terwijl je geeneens een SU hebt gepost, met daarin deze reden. Waarom probeer je dat niet eerst, voordat je hier op hoge poten komt blaten over (again) HlpDsK :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

achja, negativisme :Z

Nou kan iedereen even komen zeggen hoe slecht en inconsequent we zijn enzo..

Zie mijn post (waar ik niemand op zie reageren).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.