Ik vind het wel erg typisch om te zien hoe er weer allerlei mensen uit het houtwerk komen gekropen als het over mij gaat. Want je beweert wel dat het voor elk crewlid hetzelfde is, maar dat is dus bewezen niet zo. Er zijn meer dan zat topics te vinden, dan wel verjaardag, mijlpaal, speciale gelegenheid, nieuw werk, weet ik veel, van de rest van de crew. En dan zie ik geen commentaar.
Dus als je iets tegen mij als persoon hebt heb dan ook de ballen om daar gewoon voor uit te komen en ga niet op de man spelen door elk willekeurig dingetje aan te grijpen ff flink te zeiken.
Trouwens .. lang niet alle losse mijlpaal/verjaardag-draadjes gaan ook dicht met een link naar het algemene topic. Daar blijven er van gewone users ook zat van staan. Als ze een speciaal tintje hebben.
Weet je wat het is .. jij, met dit topic, zorgt voor de verstikkende sfeer waar je zelf en anderen zo vaak over vallen. "De crew is zo streng". Maar als er dan eens wat losser gedaan wordt ben je er wel als de kippen bij om te zeiken over ongelijkheid e.d.
En dan imo puur omdat het over mij gaat. Een gewone user was geen probleem voor je geweest, of een andere crewlid. Zeker niet genoeg om er toch vooral maar weer een topic aan te wijden. Je wilt een heel streng regime, én je wilt een relaxte sfeer. Allebei tegelijk. Dat gaat dus niet. Kies iets.
En ja dit zul je wel weer als machtsgeilheid betitelen, maar het is toch het voorrecht dat aan crewleden is gegeven om te beslissen wat open blijft en wat niet. Het is een hele verantwoordelijkheid, en simpelweg echt werk om daar dagelijks mee bezig te zijn. En als jij wil dat dat niet met een hels regime gepast gaat zul je toch echt moeten accepteren dat de crew zich bediend in een zekere mate van vrijheid in zake dit soort topics.
Unfair! Ja vast .. in jouw ogen. Je houdt nooit 100% tevreden hier.
Ik heb mijn 'verjaardag' gisterennacht in het mijlpalendraadje gepost, en ik heb er geen nieuw topic voor gestart. Dat is voor mij gedaan, omdat ik nou eenmaal een bekende verschijning ben hier. Net als de rest van de crew. Verjaardagsdraadjes te overvloed die nog los open staan hoor als je zoekt. Nu weer 1. En als er dan ineens 5 tegelijk gestart worden zonder enige toegevoegde waarde (wederom volgens ons eigen inzicht) dan gaan ze gebundeld worden ja naar het algemene topic. En de kans is aardig dat de mijne dan ook meegaat gewoon. Ik lig er niet wakker van hoor. Dat is gewoon schipperen en mensenwerk. Ik ben niet van plan om me aan jou te gaan verantwoorden omdat je weer iets gevonden hebt wat je niet bevalt. Net zo min als dat ik m'n vrijheid in het uitoefenen van mijn functie laat beperken door topics als deze. Ook al ben je het daar niet mee eens.
Probeer eens te snappen aub dat het vrijwilligers werk is, en vrij ondankbaar werk ook nog. En toch doen we het als crew graag
voor jullie. Zelfs voor jou ja. Zelfs als je dit soort topics opent.
Afijn, genoeg geluld weer, ik ga nu verder met casemodden