[CS] Radeon8500: BL@DE overflowed

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 14:14
ik speel dus heel vaak CS, heb vandaag net een nieuwe club3d radeon 8500 275/275 gekocht en zeer tevreden..
maar wat krijg ik als ik ga cssen?
connecten doet ie nog, ik kies een speler... 10 sec later:
BL@DE overflowed :'(

ik zoeken op i-net, bleek dat het een ati opengl kwaaltje was en met een ati_fix_cs moet het verholpen zijn..
ik installeren die hap, komt er een hw.dll uit..
ik die over de ouwe heen gezet. start cs op..
en krijg een een of andere melding dat er iets is veranderd en cs opnieuw geinstalleerd moet worden :(
doe ik dat.. nog steeds melding..
nu ben ik HL ook opnieuw aan het installeren...
weet iemand wat ik moet doen om zometeen WEL te kunnen fraggen??

Verwijderd

zou je misschien de file opnieuw downloaden (ergens anders vandaan, bijvoorbeeld counter-strike.net ipv warez.com ofzo) en het nog eens proberen? het moet nl. gewoon werken...

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-02 00:22

reapher

Z POWER

Je moet even de ati fix downloaden dan doet ie het weer.

Click hier niet

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 19:40
De Ati fix installeren in je HALFLIFE directorie, NIET ALLEEN die HW.DLL erover heen, dat werkt idd niet.............

Ik heb het ook nog gedaan eer gister, en eerst alleen die HW.dll eroverheen gezet, toen zei CS idd dat ie aangepast was etc..

Toen de install in de HALFLIFE dir gedaan en toen was alles :P

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:13
En jij moet even goed lezen, dan zijn je replies wat nuttiger.

Hij _heeft_ hem al gedownload, alleen krijgt hij een error als hij het wil spelen nadat hij het heeft geinstalleerd.

There is no magic.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
Niks Wallhack, dit is gewoon een algemeen bekenden fout van Ati, en er is ook gewoon een fix voor. Niet blaten als je niet weet waar je het over hebt. (en al helemaal niet als je de begin post niet hebt gelezen)

There is no magic.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
voor de mod en retail

hielkej post ff voor Metal-kool4, omdat zijn account ffiez weg is.wat een ezel :P
edit: geeft Metal-kool4 de verkeerde links door |:( nu wel goed.

• Fried
  • Laatst online: 18-02 14:14
helemaal vergeten dit topic..
(tsja, afgelopen paar dagen niet helemaal nuchter soorgebracht...)
het werkt iig weer, je moet dus zoals gezegd de hele map in je HL dir zetten...

volgende week heb ik een LAN en kan ik weer flink fraggen >:)

Verwijderd

Allo...

Ik wilde geen nieuwe topic over ATi en CS problemen gaan openen maar heb 2 problemen met ATi CS combinatie :/ ...

Probleem 1:
M'n wapens zien er nogal bol uit vooral het voorste gedeelte van m'n M4A1 en als ik de demper erop zet is t net een sigaar... zal wel wat met de instellingen te maken hebben van m'n ATi....

Probleem 2:
Af en toe als ik van server switch of uit t spel ga en resume kom ik terug in windows met een mooi zwart vierkant scherm links in de hoek en kan dan niet veel, in de taskmanager onder t tabblad "Applications" kan ik CS niet meer terug vinden en moet t dan afsluiten via t tabblad "Processes" erg irri dus... misschien een patch voor te krijgen ??

Specs:
AMD Athlon 1000
ATi Radeon 8500
256 SDRAM Intern

Als er iemand is die er ervaring mee heeft en een oplossing heeft zou ik t erg fijn vinden als ie dat met ons (ik en misschien andere mensen die tzelfde probleem hebben) wil delen...

BVD

Greetz DD :*)

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-02 22:29
Probleem 1 oplossing:
type ati_npatch 0 in je console

Probleem 2:
Heb ik ook, erg irri jah. Als ik van server wil switchen ga ik gewoon uit het spel, eruit gaan en dan resume werkt niet echt, weet ook niet waarom.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002

Maxow

Hidden Sound System

bij mij doettie het wel gewoon, ik heb ook Club3d radeon8500 pro 275/275

Verwijderd

_SouLmaN_ schreef op 20 augustus 2002 @ 11:31:
Probleem 1 oplossing:
type ati_npatch 0 in je console

Probleem 2:
Heb ik ook, erg irri jah. Als ik van server wil switchen ga ik gewoon uit het spel, eruit gaan en dan resume werkt niet echt, weet ook niet waarom.
Thnx Probleem 1 is nu opgelost... ben verlost van die sigare demper :*)

Probleem 2 is nog steeds aanwezig en begint me nu beetje te irriteren vind t jammer dat t probleem bestaat maar goed, we zien wel ;)

Greetz DD

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb een vergelijkend probleem als probleem2 wanneer ik het zelfde doe heb ik een programa crash in windows 2000 van cs...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 05:23:
Allo...

Ik wilde geen nieuwe topic over ATi en CS problemen gaan openen maar heb 2 problemen met ATi CS combinatie :/ ...

Probleem 1:
M'n wapens zien er nogal bol uit vooral het voorste gedeelte van m'n M4A1 en als ik de demper erop zet is t net een sigaar... zal wel wat met de instellingen te maken hebben van m'n ATi....

Probleem 2:
Af en toe als ik van server switch of uit t spel ga en resume kom ik terug in windows met een mooi zwart vierkant scherm links in de hoek en kan dan niet veel, in de taskmanager onder t tabblad "Applications" kan ik CS niet meer terug vinden en moet t dan afsluiten via t tabblad "Processes" erg irri dus... misschien een patch voor te krijgen ??

Specs:
AMD Athlon 1000
ATi Radeon 8500
256 SDRAM Intern

Als er iemand is die er ervaring mee heeft en een oplossing heeft zou ik t erg fijn vinden als ie dat met ons (ik en misschien andere mensen die tzelfde probleem hebben) wil delen...

BVD

Greetz DD :*)
probleem 1, is dat niet het resultaat van trueform?

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-02 22:29
Lezen is ook moeilijk, dat heeft hij al opgelost... :)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
idd, lezen is erg moeilijk, C-O wil alleen weten of het door Ati's Trueform komt, dat is alles. Zijn post is bijna anderhalf uur later dan de ander, dus ik neem aan dat hij die post wel heeft gelezen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 05:23:
Probleem 2:
Probleem 2 is inmiddels ook weg... sinds ik VIO van 3,3V op 3,4V heb gezet en geheugen op 133MHz laat draaien in plaats van 100MHz heb ik er geen last meer van :*) misschien dat iemand er wat aan heeft en anders staan er gewoon weer wat letter meer op GoT :P

Greetz DD 8)

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 20:38
raar vroeger dat ik dit probleem ook altijd, en moest ik die patch installen, maar nu ik gisteren
de cs retail ff opnieuw instalde deed ie het meteen goed met mn ati kaart, volgens mij zit die fix al in 1.5 ingebouwd

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik heb ook een Club3d Radeon 8500, en geen probs.. met default Windows Update driver nog wel :)

edit: draai trouwens XP Pro..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op 07 oktober 2002 @ 20:58:
raar vroeger dat ik dit probleem ook altijd, en moest ik die patch installen, maar nu ik gisteren
de cs retail ff opnieuw instalde deed ie het meteen goed met mn ati kaart, volgens mij zit die fix al in 1.5 ingebouwd
yep

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
beetje onnodig om hier nog op terug te komen!
Dikke schop voor niks dus, In CS 1.5 zit de fix er al ingebouwd

dus mod waar wacht u op? *SLOT* !
Pagina: 1