Oke ik woon hier dus vlak aan de grens, en tja duitsland is in de meeste opzichten nu eenmaal goedkoper kwa computerspullen (in nederland is het af en toe ook wel goedkoop, maar ik woon in het zuiden ga dus niet ff naar groningen etc. rijden voor 'n CPU e.d).
Ik ga dus 'n XP 1700+ halen, en had in gedachten een ThermalTake Volcano 7 of de 7+ te halen, maar die is bijna nergens verkrijgbaar!
Mijn budget voor 'n koeler is zo 25-30 euro en dan houd het op
die TT's kosten over het algemeen zo rond de €30 .. mja dan moet je em wel vinden 
Welke koeler kan ik dan het beste pakken voordat bedrag? ik zag 'n GlobalWin FOP32 staan maar daar vind ik ff verder geen info/vergelijkingen over
Ik heb ook geen zin om dalijk in die winkel te staan en dan noodgedwongen weer 'n el-cheapo koeler te halen, doe het nu liever in 1x goed
Edit, hij moet ook goed zijn voor te OC'en he
wil die 1700 toch zeker op de speed van 'n 1800 of 1900 zien te krijgen
Ik ga dus 'n XP 1700+ halen, en had in gedachten een ThermalTake Volcano 7 of de 7+ te halen, maar die is bijna nergens verkrijgbaar!
Mijn budget voor 'n koeler is zo 25-30 euro en dan houd het op
Welke koeler kan ik dan het beste pakken voordat bedrag? ik zag 'n GlobalWin FOP32 staan maar daar vind ik ff verder geen info/vergelijkingen over
Ik heb ook geen zin om dalijk in die winkel te staan en dan noodgedwongen weer 'n el-cheapo koeler te halen, doe het nu liever in 1x goed
Edit, hij moet ook goed zijn voor te OC'en he