TT Volcano7(+) Bijna nergens verkrijgbaar welk nu?

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 09:26
Oke ik woon hier dus vlak aan de grens, en tja duitsland is in de meeste opzichten nu eenmaal goedkoper kwa computerspullen (in nederland is het af en toe ook wel goedkoop, maar ik woon in het zuiden ga dus niet ff naar groningen etc. rijden voor 'n CPU e.d).

Ik ga dus 'n XP 1700+ halen, en had in gedachten een ThermalTake Volcano 7 of de 7+ te halen, maar die is bijna nergens verkrijgbaar!
Mijn budget voor 'n koeler is zo 25-30 euro en dan houd het op :) die TT's kosten over het algemeen zo rond de €30 .. mja dan moet je em wel vinden :(
Welke koeler kan ik dan het beste pakken voordat bedrag? ik zag 'n GlobalWin FOP32 staan maar daar vind ik ff verder geen info/vergelijkingen over |:(

Ik heb ook geen zin om dalijk in die winkel te staan en dan noodgedwongen weer 'n el-cheapo koeler te halen, doe het nu liever in 1x goed :)

Edit, hij moet ook goed zijn voor te OC'en he :) wil die 1700 toch zeker op de speed van 'n 1800 of 1900 zien te krijgen >:)

Verwijderd

Als je het dan toch goed wilt doen... [topic=452790/1/25]

>:)

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 17:46 schreef CocaCola het volgende:
Als je het dan toch goed wilt doen... [topic=452790/1/25]

>:)
spammert de spemmert :+ ;)

Verwijderd

Heb hem twee weken geleden nog besteld bij www.alternate.nl......en binnen gekregen.

• De_Bastaard
Jah maarjah ik heb et niet zo op online bestellen weet je, niet vanwege veiligheid ofzo, maar gewoon, die extra kosten zijn poep :r
Maakt de koeler alleen maar onnodig duurder. Het rijden is zo erg nog niet, als het maar niet naar A'dam is :) Ik denk dat Den Bosch ofzo nog wel te doen is (vanuit limburg, bij Heerlen in de buurt) dus als iemand van de Limbo's dit leest, en die weet 'n winkel waar ze deze koeler goedkoop verpatsen zeg et dan ff >:)

Maar goed, welke koeler word dan 2e keus? die bijna netzogoed koelt dan, lawaai is niet zo heel erg btw >:)

• De_Bastaard
kleine kick >:)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 13:52
bij a.com in apeldoorn is de TT vulcano 7+ voor 31 euro te koop

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• FSharky
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zoek ook die thermaltake 7+ maar is echt nergens te koop in nederland :'(

Wie weet waar je hem wel kan kopen????

Kan je ook ff die url geven want in shopservy doet ie t niet.

Verwijderd

ik loop stage bij oa een groothandel en ben laatst nog voor hun in rotterdam geweest om nieuwe thermaltake koelers op te halen, zal morgen es eff kijken wat er allemaal tussenzit

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op donderdag 28 maart 2002 19:19 schreef PASware het volgende:
bij a.com in apeldoorn is de TT vulcano 7+ voor 31 euro te koop
a.com :? :? :?

iStockphoto

• De_Bastaard
Kloeloos waar loop jij stage dan :?

Ennuh, welke koeler is van dezelfde kwaliteit, voor _ongeveer_ dezelfde prijs :? :?

Verwijderd

Wat denk je, is eindhoven genoeg dichtbij
http://www.micromotive.nl/ daar kan je laten bezorgen en afhalen als je een afspraak maakt

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Check ff bij www.progress.nl We hebben ze nog wel, die volcano 7 + bedoel ik. Voor slechts 24 pleuro >:) KEn je zo ff bestellen :)

• Almachtige
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07-2019
Bij de mycom hebben ze de TT volcano 7 voor €24,- geloof ik.
Het staat nog niet in de prijslijst, maar ze hebben hem al wel in de winkel. Eindhoven wel iig. >:)

Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T

• De_Bastaard
Hengelo is weer 'n pokke eind rijden :( zeker 3uur zegt m'n pa :'( maar is wel 'n mooi prijsje :)

• enriqueeeee
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

kep binnen kort een koelmaster liggen :) mag je voor 10 euro halen :)
oow adam is te ver |:(

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• De_Bastaard
ik wil geen koelermaster! die heb ik nu ook, en die sucked donkeyballs

Verwijderd

bij funprice verkopen ze die als dure coolers daar mot je eens kijken ;)

P.S. ik wens je veel suc6

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 21:50 schreef De_Bastaard het volgende:
ik wil geen koelermaster! die heb ik nu ook, en die sucked donkeyballs
de nieuwste cooler master met daarop een 80 mm coolermaster fan weet anders een xp 1800+ behoorlijk koel te houden temp komt niet boven de 45 graden uit
erg netjes voor die prijs

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 17:45 schreef De_Bastaard het volgende:
Oke ik woon hier dus vlak aan de grens, en tja duitsland is in de meeste opzichten nu eenmaal goedkoper kwa computerspullen (in nederland is het af en toe ook wel goedkoop, maar ik woon in het zuiden ga dus niet ff naar groningen etc. rijden voor 'n CPU e.d).

Ik ga dus 'n XP 1700+ halen, en had in gedachten een ThermalTake Volcano 7 of de 7+ te halen, maar die is bijna nergens verkrijgbaar!
Mijn budget voor 'n koeler is zo 25-30 euro en dan houd het op :) die TT's kosten over het algemeen zo rond de €30 .. mja dan moet je em wel vinden :(
Welke koeler kan ik dan het beste pakken voordat bedrag? ik zag 'n GlobalWin FOP32 staan maar daar vind ik ff verder geen info/vergelijkingen over |:(

Ik heb ook geen zin om dalijk in die winkel te staan en dan noodgedwongen weer 'n el-cheapo koeler te halen, doe het nu liever in 1x goed :)

Edit, hij moet ook goed zijn voor te OC'en he :) wil die 1700 toch zeker op de speed van 'n 1800 of 1900 zien te krijgen >:)
ik heb er zelf een global win wbk in zitten maar ben er erg on te vreden over

en als je wilt gaan over klokken neem dan een goeie koeler en niet zo een ding van een paar tientjes

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 13:52
Op donderdag 28 maart 2002 19:25 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

a.com :? :? :?
jah a.com staat in de shopsurver als:
@com multimedia systems

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• De_Bastaard
Op donderdag 28 maart 2002 23:11 schreef klikodog het volgende:

[..]

de nieuwste cooler master met daarop een 80 mm coolermaster fan weet anders een xp 1800+ behoorlijk koel te houden temp komt niet boven de 45 graden uit
erg netjes voor die prijs
Ik had het niet over die coolermaster he, ik heb hier nu een zo'n lame aluminium ding met 'n 60x60x10 of x15 derop, en die houd m'n CPU echt niet koel :( mijn TB 1.2 @ 1.4 (155x9) is nu 50 graden idle en 56 graden stressed ofzo, dat kan koeler >:) en vooral als 'n XP haal dan word ie helemaal te warm :) en die HCC-001 valt buiten mijn budget vrees ik. Die ThermalTake is niet echt duur maar wel goed
Pagina: 1