Toon posts:

GF4 Detonator XP drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
..

ik heb een GeForce 4 mx 440 64 mb DDR + TV OUT
Nu wou ik de nieuwste detonator xp drivers downloaden voor op win98 SE,

Alleen er staat bij products supported, Geforce 4 family, wat moet ik daar allemaal onder verstaan, de hele Geforce 4 collectie en dus ook die van mij of niet?

Verwijderd

Ik dacht het wel he :)

De nieuwe Detonater4 drivers hebben volgens mij ondersteuning voor alle videokaarten Vanaf de Geforce2 (dus ook de MX varianten)
Mijn Geforce 256 werd niet meer ondersteund iig met Detonater4 drivers

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:54
Op donderdag 28 maart 2002 17:24 schreef Lingod het volgende:
..

ik heb een GeForce 4 mx 440 64 mb DDR + TV OUT
Nu wou ik de nieuwste detonator xp drivers downloaden voor op win98 SE,

Alleen er staat bij products supported, Geforce 4 family, wat moet ik daar allemaal onder verstaan, de hele Geforce 4 collectie en dus ook die van mij of niet?
De Gefroce 4 Familie. is die van jouw familie van de GeForce 4? jah dus ;) Dus downkloaden die hap :)

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33

justifire

Shut up and squat !!

Nou...is die van jou niet per ongeluk aangetrouwd??Isie stiekem toch van de gf3 familie :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op donderdag 28 maart 2002 18:42 schreef justifire het volgende:
Nou...is die van jou niet per ongeluk aangetrouwd??Isie stiekem toch van de gf3 familie :)
euhmm denk eerder dat ie van een vorige generatie komt namelijk de Geforce 2 :) (is namelijk een nv17 core en geforce 2=nv15 en geforce 3=nv20)
Btw mag ik ff vragen waarom je je geld aan deze kaart hebt verspild, want je moet wel een hele goede reden hebben zo'n kaart te kopen!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 19:02 schreef McFlipp het volgende:

[..]

euhmm denk eerder dat ie van een vorige generatie komt namelijk de Geforce 2 :) (is namelijk een nv17 core en geforce 2=nv15 en geforce 3=nv20)
Btw mag ik ff vragen waarom je je geld aan deze kaart hebt verspild, want je moet wel een hele goede reden hebben zo'n kaart te kopen!
Sneller dan een Geforce2 TI en niet duur?

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 19:02 schreef McFlipp het volgende:

[..]

blah blah blah....je moet wel een hele goede reden hebben zo'n kaart te kopen!
Ik heb zelf nu een Geforce 256 (v6800 Deluxe) en ga volgende week een Geforce 4 MX halen.
Snelheidswinst voor maar een paar tientjes.
Een geforce3/4 mag dan wel sneller zijn. Ze kosten ook gelijk €200 meer (minimaal. Dus zo'n FL400,-).
Tot ik een Ti4600 ga halen (als ze goedkoper zijn) is een Geforce 4 MX helemaal geen slechte keus!
Pagina: 1