tja ana de topic horen jullie het wel. ik vind er geen reet aan. Voor welk spel zal ik dit gaan ruilen enig idee welk spel wel lache is. behalve golden sun want die heb ik al
heb het gespeeld. mwa vind het erg op crazy karts lijken. maar het is wel geinigOp donderdag 28 maart 2002 17:24 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
MARIO KARTS OWNZ y000!!!!!!!!!!
ik meen het wel
Op donderdag 28 maart 2002 17:26 schreef DeadlyPoison het volgende:
[..]
heb het gespeeld. mwa vind het erg op crazy karts lijken. maar het is wel geinig
Advance Wars misschien?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Golden Sun
Een erg goed RPG, de battle's zien erg erg mooi uit
/edit
sorry, niet ver genoeg gelezen
mgoed, wat voor spellen vind je leuk
Een erg goed RPG, de battle's zien erg erg mooi uit
/edit
sorry, niet ver genoeg gelezen
Is CastleVania niks voor je?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik weet niet tot wanneer je hem nog mag ruilen maar als je nog even hebt kan je wachten op mario advance 2 (ik weet niet wanneer die uit komt maar zal wel niet zo lang duren)
mario lol. heb mario 2 gespeeld met op een rom. valt zwaar tegenOp donderdag 28 maart 2002 17:40 schreef BlackMage het volgende:
Ik weet niet tot wanneer je hem nog mag ruilen maar als je nog even hebt kan je wachten op mario advance 2 (ik weet niet wanneer die uit komt maar zal wel niet zo lang duren)
Is tenminste geen spel met 20 levels zoals alle andere GBA platformers. Mario 2 heeft geloof ik iets van 90 ofzo.Op donderdag 28 maart 2002 17:41 schreef DeadlyPoison het volgende:
[..]
mario lol. heb mario 2 gespeeld met op een rom. valt zwaar tegen
Advance Wars is idd erug goed ik heb hem zelf ook gehad. Als je eenmaal speelt is het moeilijk om te stoppen en de missies zijn ook erg moeilijk. Daardoor gaat het spel lang mee.
?? Doom een vechtspel?Op donderdag 28 maart 2002 17:30 schreef DeadlyPoison het volgende:
vecht spellen. Doom enzo. maar doom al teveel gespeeld op de pc
Advance Wars.. Ff checken
Verwijderd
Is tekken echt niks aan??
ik kan hem nergens vinden.
Wat is er nog meer mis met het spel??
BTW ik heb gister ready to rumble 2 gekocht. best wel grappig.
ik kan hem nergens vinden.
Wat is er nog meer mis met het spel??
BTW ik heb gister ready to rumble 2 gekocht. best wel grappig.
Verwijderd
Streetfighter???
Broken Sword (ligt nu in de winkels)
Super Dodge ball ruleZZZZ
Rogue Spear
Mike Tyson
Ecks vs Sever , is nog beter dan doom (en teminste iets nieuws!)
Super Dodge ball ruleZZZZ
Rogue Spear
Mike Tyson
Ecks vs Sever , is nog beter dan doom (en teminste iets nieuws!)
Verwijderd
Verkoop je GBA en ga lekker achter je pc zitten...Op donderdag 28 maart 2002 17:49 schreef DeadlyPoison het volgende:
uhm.... maar mario is so f*cking boring standaart overal op nintendo...... ziet er niet mooi uit.
Verwijderd
Ecks VS Sever is erg kewlOp donderdag 28 maart 2002 17:24 schreef DeadlyPoison het volgende:
tja ana de topic horen jullie het wel. ik vind er geen reet aan. Voor welk spel zal ik dit gaan ruilen enig idee welk spel wel lache is. behalve golden sun want die heb ik al
Ecks vs Sever is gewoon mislukt om 1 ding: geen saves. je werkt met passwords 
Verder is broken sword zeer cool (als je van adventures houd en de pc versie nog niet gespeeld hebt)
Verder is broken sword zeer cool (als je van adventures houd en de pc versie nog niet gespeeld hebt)
Verwijderd
Rayman en Streetfighter schopt kont
Heb trouwens al heel wat spellen gespeeld met m'n 'backup unit'
Já!Op vrijdag 29 maart 2002 10:15 schreef Dutch_man het volgende:
Sonic!
zoon 'backup unit' is idd erg handigOp vrijdag 29 maart 2002 12:23 schreef Bandiet het volgende:
Rayman en Streetfighter schopt kontHeb trouwens al heel wat spellen gespeeld met m'n 'backup unit'
Shining Soul schopt kont !!! (alleen kan ik niet zo goed japanees)
Verwijderd
quote:
zoon 'backup unit' is idd erg handig
--------------------------------------------------
wil je de engelse versie voor je ''backup unit'' (ik ga er ook een kopen) ik weet wel waar je die kan vinden
zoon 'backup unit' is idd erg handig
--------------------------------------------------
wil je de engelse versie voor je ''backup unit'' (ik ga er ook een kopen) ik weet wel waar je die kan vinden
Serieus? Dat word morgen naar de winkelOp vrijdag 29 maart 2002 10:13 schreef lucifer2 het volgende:
Me to, me toOp vrijdag 29 maart 2002 16:08 schreef Timpie het volgende:
[..]
Serieus? Dat word morgen naar de winkel
Verwijderd
Ik zou Advance Wars halen dat is echt een vet spel een heeft een hoog replay gehalte
Maar die is echt aan te raden
Pagina: 1