welk merk compactflash kan ik het beste nemen als ik er een bij wil kopen voor mijn fotocamera 2.3 pix
posted.by.pku20.edit.by.Oscar
posted.by.pku20.edit.by.Oscar
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
En Lexar dan? (Niet gekeken hoor, misschien staat het er wel tussen, maar Lexar schijnt het snelste van het snelste te zijn... Zelfde spul als Dane-Elec gebruiktOp vrijdag 29 maart 2002 01:28 schreef Johnny64 het volgende:
Op http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/ kun je een test van zo'n beetje alle merken vinden. Viking en Microtech komen als snelste uit de test.
Bericht hierboven
was het niet zo dat AMD ook CF flash chips ging maken?Op vrijdag 29 maart 2002 01:32 schreef Floris het volgende:
[..]
En Lexar dan? (Niet gekeken hoor, misschien staat het er wel tussen, maar Lexar schijnt het snelste van het snelste te zijn... Zelfde spul als Dane-Elec gebruikt)
Verwijderd
Goh, dat was een representatief onderzoek. Jouw ene cf is kapot, dus dat merk dat miljoenen van die kaarten maakt is klote. Knap hoor, dat je dat zo kan voorspellen.Op vrijdag 29 maart 2002 02:04 schreef Anthrax het volgende:
mijn sandisk is na een jaar , kapot!
nogthans weinig gebruikt , voorzichtig mee om gegaan...
SANDISK IS best wel een beetje klote
Ik neem aan dat er binnen een jaar nog wel garantie op zit! Anyway, CF kaarten zijn puur elektronica en daarbij geldt eigenlijk dat het wel of niet werkt, en je kan daar als fabrikant weinig echt fouts aan doen.Op vrijdag 29 maart 2002 02:04 schreef Anthrax het volgende:
mijn sandisk is na een jaar , kapot!
nogthans weinig gebruikt , voorzichtig mee om gegaan...
SANDISK IS best wel een beetje klote
Verwijderd
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
ff off topic he, hoe bevalt die Minolta s304? Ik ben een beetje aan het uitpluizen welke cam ik moet hebben.Op vrijdag 29 maart 2002 16:43 schreef Johnny64 het volgende:
Mijn 32 MB Lenco Compactflash is ook kapot gegaan, is nu al twee weken weg voor "reparatie"... veel valt er niet aan te repareren denk ik.
Je kan op dit moment beter een S404 kopen, die is dus op een paar pixels na identiek. Mij bevalt de camera goed. de enige nadelen zijn dat het LCD vanzelf aangaat als je de camera aan zet en dat je dit niet kan uitzetten, ook vidn ik het Cxprocess nog al een gedoe en er zit geen externe flitsaansluiting op. Ik wist dat alles al vantevoren en heb hem ondanks dat toch gekocht omdat de 4x zoomlens, snelle reactietijd (heel snel!), handmatige instellingen en prijs doorslaggevend waren.Op vrijdag 29 maart 2002 18:16 schreef Jules het volgende:
[..]
ff off topic he, hoe bevalt die Minolta s304? Ik ben een beetje aan het uitpluizen welke cam ik moet hebben.
Verwijderd
Bij mijn S404 kan ik de lcd gewoon uitzetten. en ook kiezen wanneer die in 'spaarstand' gaat.Op zaterdag 30 maart 2002 00:21 schreef Johnny64 het volgende:
[..]
Je kan op dit moment beter een S404 kopen, die is dus op een paar pixels na identiek. Mij bevalt de camera goed. de enige nadelen zijn dat het LCD vanzelf aangaat als je de camera aan zet en dat je dit niet kan uitzetten, ook vidn ik het Cxprocess nog al een gedoe en er zit geen externe flitsaansluiting op. Ik wist dat alles al vantevoren en heb hem ondanks dat toch gekocht omdat de 4x zoomlens, snelle reactietijd (heel snel!), handmatige instellingen en prijs doorslaggevend waren.
Verwijderd
En Cxprocess mag dan wel wezen....Op zaterdag 30 maart 2002 00:21 schreef Johnny64 het volgende:
[..]
Je kan op dit moment beter een S404 kopen, die is dus op een paar pixels na identiek. Mij bevalt de camera goed. de enige nadelen zijn dat het LCD vanzelf aangaat als je de camera aan zet en dat je dit niet kan uitzetten, ook vidn ik het Cxprocess nog al een gedoe en er zit geen externe flitsaansluiting op. Ik wist dat alles al vantevoren en heb hem ondanks dat toch gekocht omdat de 4x zoomlens, snelle reactietijd (heel snel!), handmatige instellingen en prijs doorslaggevend waren.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq