Hee ik heb vandaag Mandrake 8.1 geinstalleerd en ik heb ff in de search gekeken en daar stond dat je spellen kunt spelen met WineX enzo, maar ik heb even een paar linx gevolgd en bij de ene site moet je betalen en bij de andere site kun je alleen de source downen. Ik zoek gewoon een soort emulator die niet al te ingewikkeld is waarmee ik bijv. Half-Life kan spelen in Lnx Mandrake, weet iemand nog een goed progje waar je niet voor hoeft te betalen, niet te proggen en niet van een ontwikkelaar die al RIP is??
Om spelletjes te emuleren zul je toch een beetje moeite moeten doen. Behalve voor Unreal Tournament, daar kun je gewoon gratis een linux-patch voor ophalen.
Voor HalfLife heb je winex nodig (geen garantie dat het werkt trouwens). Deze kun je ophalen van www.transgaming.com. Je moet dan de source downloaden (die kun je gratis uit de cvs halen) en compileren. Hoe dat moet staat keurig uitgelegd op die site:
Met deze informatie moet je toch een eindje kunnen komen.
(en anders heb je de search ook nog, want over wine is een boel gevraagd!)
Voor HalfLife heb je winex nodig (geen garantie dat het werkt trouwens). Deze kun je ophalen van www.transgaming.com. Je moet dan de source downloaden (die kun je gratis uit de cvs halen) en compileren. Hoe dat moet staat keurig uitgelegd op die site:
Aangenomen dat je het programma cvs op je computer hebt geinstalleerd. Voor het compileren heb je in ieder geval deze programma's nodig: make en gcc (en de dependencies).$ cvs -d:pserver:anonymous@cvs.winex.sourceforge.net:/cvsroot/winex login
Hit Enter when prompted for a password
$ cvs -z3 -d:pserver:anonymous@cvs.winex.sourceforge.net:/cvsroot/winex co wine
Met deze informatie moet je toch een eindje kunnen komen.
Heb je misschien nog zo'n nuttige tip voor mij?Op donderdag 28 maart 2002 17:13 schreef banaan-X het volgende:
Om spelletjes te emuleren zul je toch een beetje moeite moeten doen. Behalve voor Unreal Tournament, daar kun je gewoon gratis een linux-patch voor ophalen.
[..]
Aangenomen dat je het programma cvs op je computer hebt geinstalleerd. Voor het compileren heb je in ieder geval deze programma's nodig: make en gcc (en de dependencies).
Met deze informatie moet je toch een eindje kunnen komen.(en anders heb je de search ook nog, want over wine is een boel gevraagd!)
Ik wil graag Quaken
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Volgens mij is Quake3 niet gratis te patchen. Werkt wel net zo simpel als UT, maar je moet er dus voor betalen.Op donderdag 28 maart 2002 17:17 schreef DeMoN het volgende:
[..]
Heb je misschien nog zo'n nuttige tip voor mij?
Ik wil graag QuakenQuake 3 moet ik nu de hele tijd in WinXP spelen maar ik wil met Linux gaan werken
[edit] Hmm, dat viel alweer mee!
Hmm heb ik er wel voor over.Op donderdag 28 maart 2002 17:19 schreef banaan-X het volgende:
[..]
Volgens mij is Quake3 niet gratis te patchen. Werkt wel net zo simpel als UT, maar je moet er dus voor betalen.
Speel het al 8 maanden lang elke dag ofzo
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Zie vorige post [edit], hij is zelfs gratisOp donderdag 28 maart 2002 17:20 schreef DeMoN het volgende:
[..]
Hmm heb ik er wel voor over.
Speel het al 8 maanden lang elke dag ofzo
WOW Lekka LekkaOp donderdag 28 maart 2002 17:21 schreef banaan-X het volgende:
[..]
Zie vorige post [edit], hij is zelfs gratis![]()
Thank u m8
Pagina: 1