Vandaag mijn ma-600 infraroodadapter binnen gekregen. Nu wilde ik 'm installeren en dat ging gewoon goed, behalve dan dat gezeur dat XP de driver niet digitaal heeft ondertekend. Maar zodra ik de infrarood optie van m'n 6310 inschakel, herkent XP de telefoon niet. Ook de telefoon kan geen verbinding maken met de infraroodadapter. Weet iemand wat dit kan zijn?
Geen idee, maar ik heb hetzelfde met me laptop, me 6310 en mijn ThinkPad kunnen elkaar niet vinden, tuurlijk staat Infrarood gewoon aan, maar ik heb dus ook zoiets, iemand al een idee?
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Verwijderd
Wat wil je ermee doen?
Probeer eens eerst de software van de Handset manager of probeer eens Nokia Logomanager.
Ik heb met mijn 6210 nergens last van.
Mijn syteem draait op W2k.
Probeer eens eerst de software van de Handset manager of probeer eens Nokia Logomanager.
Ik heb met mijn 6210 nergens last van.
Mijn syteem draait op W2k.
Dat is dus ook raar, want ik heb ook met een 6210 verbinding proberen te maken via handset manager, maar dat werkte ook niet.
ik heb ook een 6210 en werkt op mijn laptop (win98)
en op mijn desktop (win2k) als een zonnetje
gewoon met de nokia software
connection manager heet dat geloof ik
en volgens mij verschilt de 6310 niet veel qua infrarood software
en op mijn desktop (win2k) als een zonnetje
gewoon met de nokia software
connection manager heet dat geloof ik
en volgens mij verschilt de 6310 niet veel qua infrarood software
Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!
Dan zal het toch wel aan XP liggen, of ik heb een instelling niet goed staan. Maar ik heb alles geprobeerd, dus ik zou niet weten hoe ik de infrarood kan laten werken.
Pagina: 1