welke standalone dvdspeler ?

Pagina: 1
Acties:

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Hallo,
Ik wil graag een standalone dvd-speler kopen.. en hij moet aan een aantal eisen voldoen..

* een beetje goed merk
* moet cd-r kunnen lezen, i.v.m. audiocd en video cd
* moet makkelijk regiovrij te maken zijn.
* incl. regiovrij maken moet hij ca 800 gulden kosten.

Enig idee ? ik hoef geen dolby digital decoder erin.. want die zit in mijn versterker al.

M.v.g.r T.A. Busquet

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• tbusquet
Ok dudes,

Ik heb een pioneer dv525 gekocht..
mooi apparaat.. doet bijna alles wat ik wil.. en is de enige die zo dicht bij mijn eisen komt.

Maar nog 1 ding wat ik graag wil bereiken,
hem regio vrij maken natuurlijk !
en niet eens zo zeer helemaal regiovrij..
maar dat hij in iedergeval regio 1 en 2 aankan.

Goed dus ik zoeken op internet.. en ze hebben het eigenlijk allemaal over een chip die erbij moet..
maar ik kwam een japanse site tegen die mij uitlegde in het Japans (kan ik niet lezen hoor) dat ik via het menu hem ook kan switchen tussen regio 1 en 2..

Goed dus nu mijn eigenlijke vraag..
is er een simpele manier.. die 1 van jullie heeft uitgeprobeerd om dit ding regio 1 te laten spelen ?

alvast bedankt weer, T.A. Busquet

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• JvS
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

nee, die pioneers maak je regiovrij met een chippie en dan kan je via het menu de regio kiezen...

Ik heb hier een DVD 515 regiovrij en die mag je voor 800 best wel hebben ivm overstap naar low-end DVD/mp3 speler...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik heb dus de DVD 750 van Philips, vet apparaatje. Makkelijk regiovrij te maken zonder chip. De betere dealers hebben een speciale "service" afstandbediening van philips waarmee softwarematig de regiolock uitgezet kan worden. (ik heb de speler bij RAF gekocht voor 700,- en ik ben errug tevreden, beeld- en geluidskwaliteit is perfect!. Kijk op philips.nl voor de specs.

• tbusquet
ok.. ik ben gisteren naar jvb in Amersfoort geweest. en heb hem daar regio vrij laten maken.. was wel erg duur vond ik.. 350 piek..
maarja.. anders kan ik mijn regio 1 schijfjes niet meer spelen.. en dat zou jammer zijn.
Hij detecteert trouwens nu zelf de regiocode..
hoef niet te kutten met A/B's en shit..

dus voor 1000 piek heb ik toch een mooi spelertje zo :)

Verwijderd

Philips heeft een mooie video-decoder.
Pioneer houdt niet van de DVD-specs, maar 't ziet er wel goed uit allemaal.:9
SONY (de nieuwe)lezen geen CD-R (ivm de MINI-disk).;( is verder wel 'n mooi dingetje.
Panasonic is ook wel okee. maar kan soms crashen.
Samsung is brak :r

Philips komt (nu) als beste uit de bus (IMHU).

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik was een week of wat terug bij conrad in boekelo of waar ligt dat, en daar stonden dvd spelertjes voor 600 piek geloof ik. ik weet verder niet wat het is maar je kunt altijd eens bellen...voor dat geld

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Pagina: 1