Link om een Flash object plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Hoi,

Ik heb op een bepaald gedeelte van mijn webpagina een flash object ingevoegd met de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://active.macromedia.com/flash2/cabs/swflash.cab#version=4,0,0,0" ID=maleisie WIDTH=300 HEIGHT=300>
<PARAM NAME=movie VALUE="/datascan.swf"> 
<PARAM NAME=play VALUE=true> 
<PARAM NAME=loop VALUE=true> 
<PARAM NAME=menu VALUE=false> 
<PARAM NAME=quality VALUE=high> 
<PARAM NAME=bgcolor VALUE=#FFFFFF> 
<EMBED src="/datascan.swf" play=true loop=true menu=false quality=high bgcolor=#FFFFFF  WIDTH=250 HEIGHT=200 TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash"></EMBED>
</OBJECT>

Nu wil ik echter het gehele flash object aanklikbaar maken en linken aan een andere pagina. Ik heb dit geprobeerd met image maps, maar dat wil niet echt lukken.

Iemand enig idee hoe ik dit kan doen :?

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Verwijderd

Ik vraag me af of het niet logischer is om dat in de SWF zelf af te handelen? Volgens mij captured een object ook alle events die binnen de grenzen plaatsvinden, maar dat weet ik niet 100% zeker.

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Op donderdag 28 maart 2002 16:55 schreef Cheatah het volgende:
Ik vraag me af of het niet logischer is om dat in de SWF zelf af te handelen? Volgens mij captured een object ook alle events die binnen de grenzen plaatsvinden, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Ja dat klinkt logisch. Alleen het probleem is dat de flash animatie door een andere bedrijf is gemaakt en ik zelf geen verstnad van flash heb.
Misschien dat ik aan ze zou kunnen vragen of ze de flash animatie klikable zouden kunnen maken.
Lijkt me niet al te moeilijk of wel?

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 16:57 schreef JonkieXL het volgende:

[..]

Ja dat klinkt logisch. Alleen het probleem is dat de flash animatie door een andere bedrijf is gemaakt en ik zelf geen verstnad van flash heb.
Misschien dat ik aan ze zou kunnen vragen of ze de flash animatie klikable zouden kunnen maken.
Lijkt me niet al te moeilijk of wel?
Gewoon aan dat bedrijf vragen of ze een transparante button ter grote van de film over de film heen willen leggen.
Klaar is kees...

En jah, de cs1x roeleert hard jah.