spielerij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 18:29
Uhm voordat ik weer eens een topic aan maak met een vraag van hoeveel is dit ongeveer waard.

Kweet dat ik van de week een mod zo'n algemeen topic ervan heeft gemaakt, maar die kan ik nergens meer vinden. |:(

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er worden nu vaker van die topics gemaakt en zover ik weet is er geen algemeen topic voor. Dus je kunt het best wel doen volgens mij. :)

HA heeft trouwens wel zo'n topic: [topic=448849/1/50]
Daar ZOU het ook in kunnen, het hangt er vanaf van wat je wilt vragen. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... zolang het een onderbouwde post is en er zinnige reacties opkomen en het niet uitdraait op een marktplaats enzo...

Maw. probeer het en kijk of ie een slotje krijgt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
Ja en een OW zeker, maar daar zit ik niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 28 maart 2002 16:48 schreef uppie83 het volgende:
ItSnows, moderator van Spielerij, heeft zelf gezecht dat je het mag proberen. Dus hij mag je nooit er een OW voor geven.
En trouwens, een OW voor zo'n soort fout wordt niet gegeven, dan moet er meer gebeurt zijn. :)

Maarja, als jij het niet wilt doen, is jouw probleem. :D

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
Hey idee, dan ben ik toch degene die zo'n algemene topic start in de spielerij ??? Of is dat niet echt zinnig en kan ik beter alleen mijn eigen vraag stellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 16:48 schreef uppie83 het volgende:
Ahum, u bedoelt?
Voor een OW moet je duidelijk de geschreven (of ongeschreven) regels overtreden. Een normaal topic dat op slot gaat geeft nooit een OW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 16:52 schreef uppie83 het volgende:
Hey idee, dan ben ik toch degene die zo'n algemene topic start in de spielerij ??? Of is dat niet echt zinnig en kan ik beter alleen mijn eigen vraag stellen ?
Algemene topics alleen in overleg met ItSnows EN IceStorm ;)

Wat voor algemeen topic? Ik wil uitleg en argumentatie waarom wij dat van jou zouden willen accepteren? >:)
Jaja: een algemeen topic op je naam krijg je niet zomaar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
Nou dit zou bv voor mijzelf al de 2e topic anders worden die gaat over het opvragen van de waarde van een oude console.

Ik denk dat gaat mensen misschien irriteren dus is het misschien handiger als ik dat voortaan in 1 algemene topic kan doen. Als er dan andere mensen zijn die een soortgelijke vraag hebben dan kunnen ze die er ook stellen.

Maar ik hoef niet perse de topic op mijn naam te hebben, als een mod die aan wil maken vind ik het ook best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Aan dat id zat ik zelf ook te denken. De laatste tijd komen er steeds meer 'hoeveel is dit en dat waard' topics. In Hardware Algemeen ging dat topic dacht ik wel goed, dus waarom kan het niet hier? :)
De kenners hebben dan alles centraal in 1 topic. Voor zo'n eigenlijk simpel vraagje, waar weinig discussie over mogelijk is, hoef je niet weer een heel topic dus voor open te maken, wat irritatie bij de users scheelt. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataBeest: omdat de moderators in HA watjes zijn en het topic niet op slot durven gooien :X :X :X

Bij HA en SP gaat het over 2 hele andere soorten topics. HA is voor de bepaling van de waarde van de consoles enzo interessant. In SP niet. Daar zou het over games gaan en de voordeelbak van InterToys cs. liggen vol met 5 euro gamen ;)

Naar mijn mening zijn die topics onzin: een diamant waarderen voor 2m euro en hem niet kunnen verkopen schiet niet op ;)

En uppie83: Je zegt dat je consoles verzameld? Zou je dan niet de waarde al moeten weten? >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
Dus ik moet mijn vraag over de waarde van een console in de algemene hoeveel is dit waard topic van HA posten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 17:11 schreef uppie83 het volgende:
Dus ik moet mijn vraag over de waarde van een console in de algemene hoeveel is dit waard topic van HA posten ?
Een console is ook Harde Waren. Ik kom niet zoveel in HA dus kende ik dat topic niet (of wel en ben het vergeten :P ) maar, daar -mag- het gepost worden (je -moet- niks ;) ) :)
Pagina: 1