Temporary HK ban

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
*diepe zucht* na onlangs een officeele waarschuwing te hebben gekregen voor het aanbieden van "warez" (Mega CD, een console, yeah right, dit was dus een communicatiefout) en dit met _veel_ pijn en moeite duidelijk te hebben kunnen maken aan ItSnows, ging deze weer weg.

Check ik net mijn mail, ja hoor, is het weer raak. Deze maal een HK ban 24-uurs wegens, je raad het al, warez. Waar ik dus nooit aan doe in principe. Dus ik zou wel heel erg graag deze maal willen weten waar het exact om gaat... en het niet weer een of andere communicatiefout of zo is...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12865583#12865583

Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn even te kijken en de exacte quote te posten hier, ik ben erg benieuwd om eerlijk te zijn....

edit:

lunatic was diegene die hem gaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 25 maart 2002 20:12 schreef -RMW- het volgende:
offtopic:
MREn, als je die divx (IT) nog voor me kunt regelen binnenkort, mail me even, aangezien ik MSN niet vaak kan hebben aanstaan >.<
Dit is em :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is ook illi :
Heeft iemand heel misschien nog "It" Van Stephen King als divx? Ik zoek die damned film namelijk al 2 jaar, nergens tot nu toe kunnen vinden (IRC, p2p progs, etc.)
Oh, en iets nog onmogelijkers dat ik zoek is wel een videoclip (live) van Bal-Sagoth...
Tja, daar zijn andere mogelijkheden voor :{

/edit : en dan is natuurlijk een druppel :
Erm, oke, hoe vaak moet ik je smeken? PLEASE, die film zou mij ongelofelijk blij maken ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
Ah, yeah, right. Een topic waarin iedereen aanprijst welke divx die aan het downloaden is, inclusief namen / programma's, en ik al meerdere sort-of requests ben tegengekomen. Lekker dan weer.

Deels inderdaad mijn schuld, maar toch deels ook raar optreden als ik zo eerlijk mag zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 16:28 schreef -RMW- het volgende:
Ah, yeah, right. Een topic waarin iedereen aanprijst welke divx die aan het downloaden is, inclusief namen / programma's, en ik al meerdere sort-of requests ben tegengekomen. Lekker dan weer.

Deels inderdaad mijn schuld, maar toch deels ook raar optreden als ik zo eerlijk mag zijn...
Iemand moet als voorbeeld dienen.

And guess what: ITS YOU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
Ja. Leuk en aardig allemaal die edit: maar als ik er al drie keer enigzins om vraag (zoals bij mijn weten wel meer is gebeurd daar, ook programma en film aanraders en dergelijke) en dan ineens dit krijg, lekker dan. Geef dan een waarschuwing.

Ik zei het al eerder, maar vanaf nu ga ik dus echt weinig meer posten, wat een varieerend beleid weer zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 17:55

FastBunny

Give it the Works !

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 16:29 schreef -RMW- het volgende:
Ja. Leuk en aardig allemaal die edit: maar als ik er al drie keer enigzins om vraag (zoals bij mijn weten wel meer is gebeurd daar, ook programma en film
Je weet dat je het niet mag vragen, dus ga je maar smeken :? Of lees ik dit nou verkeerd :?

Beetje dom dit hoor, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Tja... er staat heel duidelijk in FAQs e.d. dat je op moet zouten met warez e.d... niks persoonlijks, maar ik vind het een beeeeetje stom dat je het dan toch doet... en het dan ook nog raar vindt dat je er een waarschuwing voor krijgt :? Denk je dat je de enige bent voor wie die dingen niet gelden :?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:53
Op donderdag 28 maart 2002 16:30 schreef FastBunny het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12903880#12903880
Dat is t bericht van lunatic.
hij kan toch niet in de HK :{

Dit dus :
Op maandag 25 maart 2002 20:12 schreef -RMW- het volgende:
offtopic:
MREn, als je die divx (IT) nog voor me kunt regelen binnenkort, mail me even, aangezien ik MSN niet vaak kan hebben aanstaan >.<

Ik heb momenteel Shrek en Crouching Tiger aanstaan, vooral die laatste zoek ik al een tijdje...
Check je mail *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
FastBunny, ik heb helaas dus momenteel geen leestoegang in de HK.

Jammer, ik heb er om eerlijk te zijn niet echt bij stil gestaan. Pats, meteen weer een OW en ban erbij. Lekker dan, terwijl zoals ik al zei het beleid dermate raar is dat ik geen wijs meer uit wordt wat in die topic dan nog WEL legaal is, want er staat zat zooi tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 17:55

FastBunny

Give it the Works !

Op donderdag 28 maart 2002 16:33 schreef -RMW- het volgende:
FastBunny, ik heb helaas dus momenteel geen leestoegang in de HK.

Jammer, ik heb er om eerlijk te zijn niet echt bij stil gestaan. Pats, meteen weer een OW en ban erbij. Lekker dan, terwijl zoals ik al zei het beleid dermate raar is dat ik geen wijs meer uit wordt wat in die topic dan nog WEL legaal is, want er staat zat zooi tussen...
|:( Ahum ff niet bij nagedacht ... maar tis al gepost :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
Oke, ik probeer het eenmaal, kan dit niet een waarschuwing worden? Vorige week nog een onterechte OW gehad (gelukkig inmiddels weer opgeheven daardoor) en nu dit weer, terwijl die topic dan eigenlijk helemaal als illegaal beschouwd mag worden, anders is het gehele beleid wel raar moet ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 16:35 schreef -RMW- het volgende:
...terwijl die topic dan eigenlijk helemaal als illegaal beschouwd mag worden, anders is het gehele beleid wel raar moet ik zeggen...
Lees de FAQ (nog) maar eens, dan snap je wel wat illegaal is en wat niet hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
Leuk en aardig, ondertussen baal ik wel zwaar hard van die ban maar al helemaal die waarschuwing weer, als ik weer leestoegang heb zal ik dan wel eens bewijzen dat er zat andere [sort-of] requests instaan, zover ik me kan herinneren that is...

Nogmaals, een mod hier zo vriendelijk er een waarschuwing van te maken? Zoals gezegd, enigzins dom van me maar ik heb er niet bij nagedacht, ik had al een OW en was me van geen kwaad bewust (komt door de eerdere posts waarvoor ik van niemand ook maar een waarschuwing kreeg in dat topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:53
Jij bent volgens mij toch echt de enigste in dat topic die warez aanbied/vraagt |:(

Uit de FAQ:

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#15
Discussies en vragen over dingen als MP3 en DivX zijn tot op zekere hoogte toegestaan.
Onthoud: MP3 en DivX zijn bestandsformaten/coderingen en die zijn _niet_ illegaal! De inhoud van een dergelijk bestand kan daarentegen _wel_ illegaal zijn en een link ernaartoe wordt daarom alleen bij hoge uitzondering toegestaan, waarbij je ook moet kunnen bewijzen dat het om een rechtenvrij werkje gaat. Op originele CD-hoesjes zit ook copyright, deze aanbieden of erom vragen mag dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
Ja, en dus is de inhoud van dat topic in fact illegaal, bijna elke post, aangezien er met titels gegooid wordt bij het leven. En daarbij, ik zei het al, had ik al 2 van zulke posts (soortgelijk over dezelfde oude film) en was ik me van geen kwaad bewust / zei niemand er iets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 17:00 schreef -RMW- het volgende:
Ja, en dus is de inhoud van dat topic in fact illegaal, bijna elke post, aangezien er met titels gegooid wordt bij het leven.
Titels noemen (die ze aan het downen zijn, het doel van het topic, over nuttigheid zwijg ik maar even) is heeeeeel wat anders dan tot drie keer om een film smeken, niet ? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
Ik blijf erbij, en that's the truth, dat ik me van geen kwaad bewust was en niemand me een van de drie keren ook maar iets ervan zei. Totdat ik vandaag een mailtje ineens kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 28 maart 2002 17:08 schreef -RMW- het volgende:
Ik blijf erbij, en that's the truth, dat ik me van geen kwaad bewust was en niemand me een van de drie keren ook maar iets ervan zei. Totdat ik vandaag een mailtje ineens kreeg.
Dat wil nog niet zeggen dat je niet fout zat. En dat je geen waarschuwing hebt gekregen eerder: de moderators zijn ook niet altijd aanwezig...

FAQ-kwoot:
Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je post, dus aankomen met 'sorry ik wist het niet' is geen optie.
Je zat gewoon zelf fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 17:08 schreef -RMW- het volgende:
Posten van een van bovenstaande levert je een Officiële Waarschuwing op. "Ik wist het niet" is geen excuus. Wij begrijpen ook wel dat er op het net zat te krijgen is en dat menigeen een of meer illegale zaken heeft. Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid, GoT willen we erbuiten houden. Over bovenstaande ver- en geboden en overtreding daarvan wordt NIET gediscussieerd.
Met betrekking tot warez/cracks/serials/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

zeggen dat je iets aan het downloaden bent, is wat anders dan zeggen : plz mail mij even waar ik die film kan downloaden, plz plz plz. (of iets in die strekking) dat is gewoon vragen om warez.

lijkt mij dan niet meer dan terecht.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

bemiddelaar@tweakers.net
:? Waar zou dat mailadres toch voor zijn?

Ow ja, voor alle vragen en klachten omtrend je OW...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:05

BrZ

Op donderdag 28 maart 2002 17:12 schreef Mr.Durden het volgende:

[..]

[..]

Met betrekking tot warez/cracks/serials/etc.
die quote had ik net ge-c/p't :P

maarruh, LMFD... :Z

[edit]
beetje nutteloze reply geworden dit :{

[edit2]
Om het toch nog ff wat nuttiger te maken:

GoT wil niets met warez te maken hebben... Maar als iemand zegt ik heb dit en dit als DivX boeit dat natuurlijk niet...

Maar als jij om een link gaat vragen, dan word GoT een communicate middel voor warez, en dat is dus niet gewenst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Maar als jij om een link gaat vragen, dan word GoT een communicate middel voor warez, en dat is dus niet gewenst...
dat lijkt me duidelijk.

Warez aanbieden of requesten mag gewoon niet. En je bent niet "gebanned" maar je hebt een officiele waarschuwing gehad in de huiskamer en dat heeft als consequentie dat je er een dag niet inkan.

Zielig doen met "dan kom ik hier niet meer" vind ik prima en ben ik ongevoelig voor. Warez requests mogen gewoon niet. Punt.

En een 'jamaar pietje mocht het ook' geldt niet als excuus, pietje mocht het namelijk ook niet en dat is misschien niet gezien. Geluk voor pietje...

Warez requesten en aanbieden is dus wat anders dan erover lullen (wat IMO ook kansloos is, maar niet verboden)... Dat verschil moet je toch wel kunnen snappen. Ik hoop dat je het ook wil snappen... :{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
Oke, case closed. De reden voor dit topic was oorspronkelijk ook dat ik niet eens wist waarover het ging, en ik nogal gefrsutreerd was daarover, ik zie ook wel in dat het stom is geweest, ik vind het alleen jammer en zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ok afgehandeld dan

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.