Coolermaster roze zooi eraf of erop??

Pagina: 1
Acties:

• Bally
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 13:38

Bally

1200 + 1500 Wp

Topicstarter
Dit is vast een hele domme vraag (maar die bestaan niet, want er zijn alleen domme antwoorden!!) maar goed,

IK heb een coolermaster voor mijn xp1700+. Ik heb hem al een tijdje. Tijdens het eropzetten zag ik dat er van die roze zooi onder mijn cooler zat met een beschermplastiekje. Dit beschermdingetje heb ik eraf gehaald, die roze zooi ging niet. nu is mijn vraag of die roze zooi er nu wel of niet opmoet?? in een ander topic las ik laatst zoiets en ik begin nu te twijfelen!!!

HELP HELP

Hoop is uitgestelde teleurstelling

Verwijderd

die roze kauwgom is de koelpasta, die moet erop blijven of anders vervangen door betere pasta. het zal een aantal graden schelen als je dit vervangt (bij mij 15 graden ofso). Er MOET koelpasta tussen je koelerblok en processor zitten

• Bally
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 13:38

Bally

1200 + 1500 Wp

Topicstarter
Scheelt het werkelijk zoveel??????? mijn xp is nu z'on 36 graden idle, jij beweert dat ie dan naar zo'n 25 gaat????

Hoop is uitgestelde teleurstelling

Verwijderd

Neuh,

36 graden idle is goed!
De mijne is 42 idle..

Verwijderd

bij MIJ scheelde het 15 graden, ik ging van ongeveer 60 graden naar ongeveer 45 graden. ik zeg niet dat het bij jou zo is. die kauwgom is gewoon niet de beste koelpasta. dat zeg ik. maar als ik jou was zou ik me geen zorgen maken, je temp is toch zeer goed.

Verwijderd

rustig Raoul...

Je mag eigenlijk sowieso niet klagen met je coolermaster man, dit dingen...ik heb er geen goed woord voor over...maarre...nette temps..dus maak je er niet druk om, bij mij scheelde het btw max. 5 graden ofzo, plijster vervangen door pasta...maarre was ook geen AS ofzo, jij wel raoul?

Verwijderd

ik had wat gekregen van iemand waar ik stage liep, ik weet alleen dat het koelpasta was. het werkt gebruikt bij elektromotoren die gekoelt moesten worden. het werkte in iedergeval een stuk beter dan die kauwgom.

ps. ik maakte mij niet druk, sorry als iemand dat dacht

Verwijderd

haha ik dacht het, maar misschien was ik de enige :) Ik heb mn huidige koeler eigenlijk nooit getest met die groene troep die je er bij krijgt, gelijk er af halen, (koperen :P) onderkant beetje opschuren, pasta er onder en monteren maar...weet dus niet hoeveel het scheelt...

Verwijderd

Houd er wel rekening mee als je je cooler een keer los haalt en je die roze coolpasta niet nog een keer te gebruiken is. Het is dus maar éénmalig

Verwijderd

Yup, en dat je CPU er f*cked up uit ziet met die thermal compound troep...

• -NJ-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
gewoon laten zitten die roze reut :)

ik dacht ook slim te wezen door er zelf koelpasta op te smeren -> temp met +5 omhoog gemiddeld

met dat roze standaard spul draaide ie dus toch wat koeler

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Pagina: 1