subteam vraagjes..

Pagina: 1
Acties:

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een aantal vrienden die een tijdje geleden.. (heel tijdje geleden) zijn begonnen met een eigen team. Als zij nu met dpc mee willen doen, hoe gaat dat dan ? Belangrijk is dat zij hun wu stat's houden, dat zij allemaal onder hun eigen mailaders kunnen blijven fluschen en een eigenteamnaam houden. Als zij als sub-team joinen zijn er dan nog negatieve bijwerkingen ? Ook als ik dan (ben lid van dpc) dat subteam wil joinen, zijn er dan voor mij negatieve bijwerkingen ? (houd ik mijn persoonlijke stat's enz) Hoop dat iem. iets van duidelijkheid kan verschaffen.. DukeBox

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
dat kan dus niet...
je joined of een team en dan flush je onder je eigen email adres, of je joined een subteam en dan flushje onder het emailadres van dat subteam
je kunt wel een proxy opzetten om persoonlijke stats te blijven houden

Verwijderd

Als je er voor wilt zorchen dat de hele groep als 1 team gezien wordt moet je alle e-mail adressen naar 1 e-mail adres retieren.
iedereen kan dan onder zijn/haar eigen e-mail adres blijven werken.

Maar ik denk dat die groep ook nog eens een eigen team hebben aangemaakt en die verwerkte blokjes kunnen helaas niet mee genomen worden naar DPC.

Wel kan de groep als zodanig mee doen met DPC.
Ik vind het persoonlijk jammer dat het op die mannier opzetten van sub-sub-teams niet mogenlijk gemaakt is door d.net.

Verwijderd

hum, ik denk het wel, als je een sub-team wilt starten voor DPC moet je allemaal op het zelfde e-mail adres flushen, en dat adres lid maken van DPC.

Je kan maximaal 8 e-mail adressen retieren zoals dat heet, dit houd in (als je nog geen lid bent geweest van een ander team) dat je alle wu's die al geflushed zijn en alle wu's die geflushed gaan worden op het oude e-mail adres door d-net worden over gezet naar het nieuwe van je sub-team.

nadeel is dat je alle stats van de oude e-mail adressen kwijt raakt, aangezien die nu bij d-net als het nieuwe e-mail adres bekend staat.

verder als je zelf lid wilt worden van een sub-team werkt het het zelfde,
1. je veranderd het e-mail adres van je client in het e-mail adres van het sub-team waarbij je wilt gaan flushen.
2. je moet je oude e-mail adres retieren naar het nieuwe, zodat al je wu's die je al gekraakt hebt worden over gezet naar je sub-team.

retieren doe je door naar je stats te gaan bij d-net en dan op edit your information te drukken (links bovenaan)
als het goed is kom je nu op een nieuwe pagina waar onderaan iets staat van retire e-mail adres, ff op klikken en verder invullen en klaar is kees-henk of piet!

ik hoop dat dit duidelijk is, heb je nog vragen stel ze gerust!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Inderdaad erg jammer dat je niet "als team" mee kunnen doen met dpc. Ik ben bang dat ze geen zin hebben om onder een e-mail adres te werken aangezien ze al een tijdje meedraaien en alleen hun eigen stats willen houden. (Ik dacht zo alleen wat blokkies naar dpc te kunnen doorschuiven) Het gaat overigens om "Untitled Crew" Niet dat ze veel blokkies hebben, maar alles is meegenomen.. Helaas pindakaas. TNX Anyway !